וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: "שעון החול התהפך נגד חמאס - רבע מהמחבלים חוסלו, רבע נפצעו"

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 18:03

בשיחה עם כוחות תותחנים בעוטף עזה, תיאר שר הביטחון את הפגיעות הקשות בארגון הטרור. "אין להם אספקה, תחמושת ותגבורות, קשה להם לטפל בפצועים". בדבריו התייחס גם לחשיבות האחדות בעם בזמן מלחמה: "בקרב לא שואלים מה דעתו של כל אחד - נלחמים ביחד"

גלנט: שעון החול התהפך נגד מחבלי חמאס/משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט קיים היום (שני) שיחה עם לוחמי חיל התותחנים בגבול עזה. במהלך השיחה, פירט גלנט על מצבו של חמאס ומסר כי "רבע ממחבלי חמאס חוסלו ורבע נוסף לפחות נפצעו". עוד התייחס שר הביטחון למצב החברתי במדינה: "לשמור על אחדות עם ישראל - זו גם אחת ממטרות המלחמה".

שר הביטחון הגיע לעוטף עזה ושוחח עם לוחמי חיל התותחנים בשירות מילואים, המסייעים לכוחות הלוחמים בתוך שטח הרצועה. "אנחנו במלחמה ארוכה, אבל בסוף אנחנו נשבור את החמאס", מסר שר הביטחון, "חייבים ללכת עד למצב שמחסלים את הארגון הזה כארגון צבאי שמסוגל לייצר התקפות כנגד מדינת ישראל".

שר הביטחון יואב גלנט ולוחמי תותחנים. 29 בינואר 2024. משרד הביטחון
"אנחנו במלחמה ארוכה, בסוף אנחנו נשבור את חמאס". גלנט בביקור אצל לוחמי תותחנים בעוטף/משרד הביטחון

גלנט דיבר בפתיחות עם הכוחות, והודה כי נותרה עוד דרך ארוכה עד חיסול ארגון הטרור. "מחבלים יישארו ואנחנו נלחם בכיסי התנגדות, עוד נקודה ועוד פשיטה, וזה ייקח חודשים, זה לא ייקח יום אחד". אולם, השר הוסיף ותיאר את מצבו הירוד של חמאס. "אין להם אספקה, אין להם תחמושת, אין להם תגבורות, קשה להם לטפל בעצמם, בפצועים, ודברים אחרים. חיסלנו כבר רבע מהמחבלים של חמאס לפחות ויש עוד מספר כזה של פצועים. שעון החול הולך ומתהפך נגדם, ואת זה צריך לדעת", הדגיש שר הביטחון, "זה קרב של נחישות לאומית והתמדה, ואנחנו צעד אחד צעד נביא לתוצאה".

גלנט המשיך ותיאר את המצב החברתי במדינה, כשהוא שם דגש על הצורך באחדות. "אצלכם בשטח לא שואלים מי הגיע מפה ומי הגיע משם, ומה דעתו של זה ומה דעתו של ההוא - אנחנו נלחמים ביחד", הוא מסר, "את זה צריך להקרין כלפי מעלה. כולם צריכים להבין שהמוסדות הנבחרים - הממשלה, הכנסת, מייצגים את כל הציבור בישראל, והמערכה מובלת על ידי מי שרואה את טובת כלל הציבור בישראל - כל המגזרים, כל האנשים בתוכו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שר הביטחון יואב גלנט ולוחמי תותחנים. 29 בינואר 2024. משרד הביטחון
"לשמור על אחדות עם ישראל - זאת גם מטרה במלחמה". גלנט בעוטף עזה/משרד הביטחון

"זה המפתח בשביל לתת כוח לכוחות. ולכן, מקסימום פעילות מאחדת ומאוחדת שתקרין כלפי מטה", הוסיף והרחיב שר הביטחון בנושא. לבסוף, סיכם את דבריו ומסר כי "יש שלוש מטרות היום למלחמה - אחת זה לחסל את החמאס. שתיים, להחזיר את החטופים. שלוש, לשמור על אחדות עם ישראל - זאת גם מטרה בתוך התהליך הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully