וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בממ"ד במקום בבית הכנסת: כך עברו עלינו שעות החרדה בשבת השחורה באופקים

שירן אלמליח, אופקים

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 11:13

ביום שקרה הנורא מכל, בעלי היה במשמרת בעבודה, ואני לבד בבית עם ארבעת הבנים שלנו. כשהחלו האזעקות נכנסנו לממ"ד כהרגלנו, אבל הטלפונים שזרמו ללא הפסקה הבהירו לנו שהפעם זה שונה. 52 מתושבי אופקים איבדו את חייהם, ובהם אהרן פרש, שלימד את בנינו לקרוא בתורה

בווידאו: אופקים: שוטרים מנסים לחלץ בני ערובה תחת ירי בלתי פוסק/דוברות משטרת ישראל

באותה השבת ששינתה את המציאות שלנו, בעלי היה בעבודה, במשמרת, ואני הייתי לבד עם ארבעת הבנים שלנו. תכננו לצאת באותו היום לבית הכנסת, לחתן בראשית של אבא שלי, כמיטב המסורת. אך באותה העת החלו אזעקות. נכנסנו כהרגלנו לממ"ד, ולא חשבנו שזה משהו מיוחד. אך ככל שעבר הזמן הבנו שמשהו גדול ורציני יותר קורה!

לא דמיינתי ולו לרגע שהנורא מכל קורה ברגעים האלה. בעקבות טלפונים והודעות שקיבלתי ללא הפסקה, שבהם התבשרתי בבשורות נוראיות שנכנסו לאופקים מחבלים, הבנתי שיש הרוגים ובני ערובה. ככל שהשעות בממ"ד עברו, ועד כמה שניסינו לנרמל את המצב לילדים, החרדה גברה עלינו.

לכל כתבות פרויקט "קול העוטף"

שירן אלמליח. באדיבות המצולמים
שירן אלמליח/באדיבות המצולמים

אחת הבשורות הקשות שקיבלנו הייתה על חברים שלנו שיצאו להלחם ונרצחו. 52 מתושבי אופקים, העיר הקטנה, איבדו את נפשם ב-7.10.

אחד הגיבורים שנפלו בקרב הוא אהרון פרש הי"ד, איש יקר שכל כך אהבנו לשמוע אותו קורא בתורה. זכינו שלימד את בננו לקרוא בתורה לקראת בר המצווה שלו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קול העוטף!. צילום: זיו ריינשטיין, סטודיו וואלה!, עיבוד תמונה
קול העוטף!/עיבוד תמונה, צילום: זיו ריינשטיין, סטודיו וואלה!

כולנו תקווה שנצא מהמלחמה הזאת כשידינו על העליונה!, נזכה לשקט וביטחון, ושנצליח לחסל ולהשמיד את האויב האכזר הזה. אנחנו חייבים להמשיך בלחימה. הלוחמים שלנו בחזית, מקריבים את חייהם למען קיומה של מדינת ישראל. אנחנו חייבים להשאר מאוחדים כעם. זאת מלחמה על קיום שלנו, ושל הדורות הבאים.

אומרים שבכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו. הדור הזה עבר תלאות, ומגיע לנו נחת ושקט. אנחנו מחכים שהקדוש ברוך הוא יצילנו מידם, שהחטופים יחזרו בריאים ושלמים, ושכל פצועינו יחלימו במהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully