וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה לצפייה: המצנח לא נפתח וקופץ הבסיס נפל למותו מהקומה ה-29

28.1.2024 / 15:44

צנחן חובב קפץ מבניין רב קומות בתאילנד, אולם משהו השתבש. רגע לפני שנפל אל מותו הוא עוד הספיק לשאול אם המצלמה עובדת

קופץ בסיס בן 73 ניסה לבצע פעלול בו הוא מצית את המצנח שלו, אך משהו השתבש והוא הפך לכדור אש ענק ונפל אל מותו מגובה 150 מטרים/תיעוד ברשתות חברתיוץ

קופץ בסיס בריטי מת באופן טרגי לאחר שצלל 29 קומות אל מותו כשהמצנח שלו לא נפתח - והכל תועד. בתקשורת הבריטית דווח שניית'י אודינסון, בן 33 מהנטינגדון, קיימברידג'שייר, עלה לגג בניין דירות רב קומות במזרח תאילנד במוצאי שבת. כשהגיע לראש המגדל, ניתן לראות את ניית'י סופר משלוש לאחור לפני שהוא מזנק לשמי הלילה.

המצלמה המשיכה לעקוב אחריו כשהוא נכנס לסחרור קטלני בעוד שהמצנח הקטן שלו מתנודד מאחוריו באוויר.

עדים שמעו את ניית'י פוגע בעץ לפני שהתרסק על האדמה בחבטה.

חבר שלו נשמע בסרטון קורא "אוי פא***", ושירותי החירום הוזעקו זמן קצר לאחר מכן. הפרמדיקים הגיעו בסביבות השעה 19:30 אך למרבה הצער לא הצליחו להציל אותו ומותו נקבע במקום.

צפו ברגעיו האחרונים

המאבטח קאנט צ'נסונג, בן 33, שהיה עד לתאונה נותר בטראומה ואמר: "שמעתי את הקול של העץ וחשבתי שזה ענף שנפל ופגע באדמה. אבל אז אישה צרחה, ניגשתי והבנתי שזה בן אדם. הוא היה מת. ראיתי שהוא קפץ מהבניין".

לדבריו, זו לא הפעם הראשונה שניית'י קפץ מהבניין, והוסיף: "הם עשו תוכן וידאו לרשתות חברתיות. הם עשו את זה בעבר והם ידעו שזה אסור".

על פי הדיווחים, צוות העובדים בבניין Lumpini Ville Naklua ראה במצלמות האבטחה שקופץ הבסיס וחברו התגנבו לבניין, הסיגו גבול באופן לא חוקי ועלו לגג. קופץ הבסיס טיפס ככל הנראה מעל קיר בטון קטן כדי להגיע לקצה הבניין. לפני שהוא קפץ, ניתן היה לשמוע את ניית'י בסרטון שואל את האדם המקליט אותו אם הקסדה שלו מהבהבת באור אדום, מה שמעיד על הקלטה. כשהבין שזה לא מוקלט, הוא הסיר את הקסדה שלו ולחץ על הכפתור לפני שבדק לרגע את המצנח שלו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
@dailymail A British base jumper has died after his parachute failed to open as he plunged to the ground from a tower block in Thailand. #fyp #basejump #thailand #tragedy #extremesports ♬ original sound - Daily Mail

סגן מפקד תחנת המשטרה המקומית קמולפורן נאדי אמר כי אין סימנים שיצביעו על אירוע פלילי והסביר: "המצנח שהאדם שמת נהג לקפוץ איתו לא תפקד ולא היה ממרוכז כראוי. החבר שהקליט את הסרטון שלו קופץ נחקר והסרטון נבדק כראיה. החקירה כעת נמצאת בידיהם של שוטרי הזיהוי הפלילי שבודקים את המצנח".

בסאן הבריטי דווח שקופץ הבסיס חובב האדרנלין ביצע צניחות חופשיות וקפיצות בסיס בכל רחבי העולם ואף ניהל חברת צילום של צניחות והדריך לקוחות בצניחות חופשיות פרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully