וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לקונספירציות: ראש השב"כ דרש מנתניהו הקמת ועדת חקירה ממלכתית

עודכן לאחרונה: 26.1.2024 / 22:35

ראש שירות הביטחון הכללי רונן בר דרש מראש הממשלה הקמת ועדת חקירה ממלכתית מיידית, זאת במהלך דיון בקבינט ובתגובה לטענות שהופנו בה. "תקימו ועדה, והכל יתברר"

רונן בר, בנימין נתניהו. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
"תקימו ועדה, והכל יתברר". בר ונתניהו/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

ראש שב"כ רונן בר דרש אמש (חמישי) במהלך דיון בקבינט להקים ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת אירועי 7 באוקטובר. על פי הדיווח, בר דרש להקים את הוועדה מיד, וכך לשים קץ לתיאוריות הקונספירציה. כך, דווח לראשונה הערב בחדשות 12.

הרקע לדברים הוא בין השאר הפרסום של טלי גוטליב, שהפיצה בשנית בחשבון הטוויטר שלה תאוריית קונספירציה לגבי פגישה של ראש המוסד עם שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד המהפכה המשפטית.

הח"כ ציטטה אתר קונספירציה של "עדנה קרנבל", עם טענות נוספות לגבי ברסלר וקשריה המשפחתיים לשב"כ ולמוסד. "עדנה קרנבל מפרסמת שארה"ב יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינואר מספר ימים לפני התופת", נכתב בציוץ של ח"כ גוטליב. "ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רוה"מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!"

ראש השב״כ רונן בר והרמטכ״ל רב אלוף הרצי הלוי מתוך חמ״ל המבצעים המיוחדים של שירות הביטחון הכללי במהלך חילוצה של החיילת טוראי אורי מגידיש, בפעולה קרקעית, לאחר שנחטפה על ידי ארגון הטרור חמאס ב-7/10.. שב"כ
ראש שב"כ רונן בר (במרכז)/שב"כ

בהודעה שפרסם המוסד בתגובה נכתב: "מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד".

השרה מירי רגב פנתה במהלך הישיבה אתמול לראש השב"כ ושאלה: "האם יש אמת בטענה של טלי גוטליב בעניין בעלה של שקמה ברסלר?" לכך בר השיב: "זה שקר מוחלט וחציית קו אדום ועבירה פלילית לחשוף זהות של איש שב"כ, זה שם אותו בסכנה".

משירות הביטחון הכללי נמסר בתגובה: "איננו מתייחסים לנאמר בדיוני קבינט. יובהר כי אל מול טענות שקריות שנשמעו לאחרונה נגד עובדי הארגון, השירות והעומד בראשו ימשיכו להגן באופן נחרץ על עובדי השב"כ מפני מי שמבקש לפגוע בהם ובחשאיות פעולתו של השירות אל מול האיומים הביטחונים שלפתחה של מדינת ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • רונן בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully