וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיילים של אסאדו": הקבוצה שמגיעה לבסיסים ברחבי הארץ ומפנקת חיילים

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 20:49

מיזם ההתנדבות התחיל מקבוצה קטנה של חברים שרק רצו לשמח חבר ששהה חודש בבסיס, והתרחב כ-200 מתנדבים שמבקרים חיילים בכל רחבי הארץ ומבשלים להם כל ערב. "מביא הרגשה גדולה של סיפוק", אמר אריאל, אחראי הלוגיסטיקה בקבוצת המתנדבים. ועכשיו גם אתם יכולים להיות חלק

בווידאו: חיילים דל אסאדו 28.01.24/ללא

כבר כמעט שלושה חודשים שקבוצת "חיילים של אסאדו" מגיעים לבסיסים ברחבי הארץ ומכינים אסאדו משובח להמוני חיילים. "אנחנו עושים להם כיף, הדבר היחיד שאנחנו יודעים לעשות זה אסאדו, לא יותר או פחות מזה, והחיילים מתרגשים כל הזמן. .בכל אירוע וכל ערב זה יותר ויותר מרגש", שיתף אריאל בנדר שאחראי על הלוגיסטיקה בקבוצת המתנדבים.

"אנחנו עושים את זה מתוך אהבת חינם, אנחנו אוהבים את החיילים ומסתבר גם שהחיילים אוהבים אותנו. אנחנו באים לחזק את החיילים ולהרים להם את המורל, זה קורה ערב ערב. זה מביא הרגשה גדולה של סיפוק. כל תודה שאנחנו מקבלים מהם, לא משנה באיזה בסיס או מוצב, מושב או קיבוץ או שטח כינוס, גם כיסופים בדרום או רמת הגולן או עתניאל".

קבוצת "חיילים של אסאדו" בערב על האש בבסיס צה"ל/באדיבות המצולמים
חיילים של אסאדו. דבורה דושקין, אתר רשמי
"עושים את זה מאהבת חינם". אנשי "חיילים של אסאדו" בפעולה/אתר רשמי, דבורה דושקין
חיילים של אסאדו. דבורה דושקין, אתר רשמי
"אוהבים אותם והם אוהבים אותנו". חיילים חוגגים על האסאדו/אתר רשמי, דבורה דושקין

מיזם ההתנדבות התחיל מקבוצה קטנה של חברים שרק רצו לשמח חבר נוסף שבנו שירת כבר חודש בבסיס בלי לבקר בבית. "האבא מאוד התגעגע אליו וכולם רק רואים טלוויזיה ורק בוכים ולא יודעים מה לעשות וזה היה המצב", שיחזר בנדר. "אז לפחות אמרנו בואו נעשה משהו טוב, בואו נאחד את הבחור הזה עם הבן שלו ודרך אסאדו שמענו שאפשר להיכנס לבסיסים ואירגנו אסאדו לבן שלו יחד עם כל החברים שלו לפלוגה. הכנו אסדו הכל יצא מעולה והדבר היחיד שהפתיע אותנו זה שהחיילים אמרו לנו תודה אחרי חודש שהם משרתים ולא יוצאים מהבסיס הם אלו שאומרים לנו תודה למרות שכמה מאיתנו לא שירותו יום בצבא. זה מאוד הפתיע וריגש אותנו".

אחרי האירוע המוצלח, חבורת המתנדבים מחליטה לעשות אירוע נוסף רק שהפעם הגיעו מתנדבים רבים נוספים. "מאז עד עכשיו אנחנו מכינים כמעט כל יום אסאדו בבסיסים בכל הארץ מקצה לקצה, מדרום לצפון, מהמרכז ליהודה ושומרון, הרס"פים פונים אלינו דרך טופס באינסטגרם, ממלאים את הנתונים שלהם ואנחנו מגיעים".

חיילים של אסאדו. דבורה דושקין, אתר רשמי
יש כבר 200 מתנדבים והמספר רק עולה. אחד האירועים של "חיילים של אסאדו"/אתר רשמי, דבורה דושקין
חיילים של אסאדו. דבורה דושקין, אתר רשמי
"באים לחזק ויוצאים מחוזקים". ערב של "חיילים של אסאדו"/אתר רשמי, דבורה דושקין

כעת ישנם כבר כ-200 מתנדבים ב"חיילים של אסאדו" והמיזם עובד בצורה מסודרת דרך מטה, מחסנים ובעלי תפקידים שונים. המיזם ממומן באמצעות כספי תרומות של יהודים מרחבי אמריקה. "רובנו אמריקאים או ארגנטינאים אבל יש גם אנשים ממקומות אחרים אנחנו גם דתיים, גם חילוניים וגם נוצרים. בהרבה מקומות בעולם כבר שמעו עלינו", סיפר בנדר.

"החיילים של אסאדו" מזמנים נוספים לפנות אליהם ולהצטרף להתנדבות. "אנחנו לא דורשים שום ניסיון או ידע, אלא רק דורשים אהבת חינם. למרות שאנחנו סתם ארגון של מתנדבים, אנחנו משתמשים בתהליכים עסקיים אפשר להגיד וכמובן צריך למלא טופס ואז אנחנו עושים 'בדיקה ביטחונית' איך הגעת אלינו ואז מצטרפים לקהילה. במיזם סיכמו את החוויה ברגש שמשאיר אותם עמוק בתחום ההתנדבות: "אנחנו באים לחזק ויוצאים משם גם מחוזקים ובעיקר יותר שמחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully