וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: החשוד ברצח שני בכר הוא תמיר ג'ומעה מכפר סולם

עודכן לאחרונה: 27.1.2024 / 11:11

תמיר ג'ומעה, החשוד ברצח שני בכר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמיר ג'ומעה, החשוד ברצח שני בכר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

היום (חמישי) הותר לפרסום שהחשוד ברצח שני בכר הוא תמיר ג'ומעה מכפר סולם. בדיון שהתקיים הבוקר בבית המשפט בקריות הוארך מעצרו של החשוד הוארך עד לתאריך 1 בפברואר. כמו כן, לבקשת עורכי הדין של משפחת הקורבן עו"ד תומר קסלסי ועו"ד נרקיס לביא צומצם צו איסור הפרסום בתיק ובית המשפט התיר לפרסום את שמו של החשוד ותמונתו.

ג'ומעה בן ה-35, שנהג להציג את עצמו כתמיר בן יוסף, ולהתרברב בקשריו כביכול במשטרה, ירה למוות לפני כשבועיים בשני בכר, בת 31 ממושב נתיב השיירה בגליל המערבי וניסה לשים קץ לחייו - לאחר שבמשך שנים ביקשה לנתק כל קשר איתו מאז הכיר אותה כששירתו בדרום בשירות חובה במשטרה, והוא מיאן לקבל את הסירוב. הוא ירה לעצמו בפה אבל חייו ניצלו אך הוא ועדיין לא מסוגל לדבר. מחקירה ראשונית עלה כי בכר נהגה במכוניתה צפונה בכביש 4, מעכו לכיוון נהריה. אז, החשוד, שעקב אחריה במכונית בה הוא נהג, חסם את דרכה עם רכבו וירה לעברה. לאחר מכן, ניסה להתאבד בירי - ופצע עצמו קשה. "היא ניסתה לסיים את הקשר - והוא פעל בכוחניות מולה", טוענים בני משפחתה של בכר.

תמיר ג'ומעה, החשוד ברצח שני בכר. 27 בינואר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמיר ג'ומעה, החשוד ברצח שני בכר. 27 בינואר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לשניים טיפול ראשוני, ופינה אותם למרכז הרפואי לגליל שבנהריה. "האישה הייתה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק", עדכנו חובשי מד"א פיראס רייס ויהודה דהאן. "הענקנו לה טיפול ופינינו אותה תוך כדי פעולות החייאה. בנוסף הענקנו טיפול רפואי לגבר ופינינו אותו במצב קשה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים". לאחר פעולות החייאה, נקבע מותה של האישה בבית החולים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully