וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 חודשי עבודות שירות לרופא שיילד נשים בביתו והורשע בטיפול רפואי רשלני

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 15:58

בווידאו: יילד בביתו וסיכן נשים: רופא הורשע בטיפול רשלני ביולדות/מערכת וואלה!

בית משפט השלום בפתח תקווה גזר היום (חמישי) רק 9 חודשי עבודות שירות על ד"ר אילן הלוי, שהורשע בעבירות של טיפול רפואי רשלני, הפסקת הריון בניגוד לחוק ושיבוש מהלכי משפט, לאחר שהקים בניגוד לחוק מתחם לידות בשטח ביתו. בנוסף לכך, נגזר עליו לשלם פיצוי כספי לשתי מטופלות בסך 35 אלף שקל.

"התרשמתי כי כלל העבירות בוצעו נוכח תחושת הנאשם כי הוא נרדף וכי המדינה אינה מאפשרת לו לטפל במטופלותיו בהתאם לשיקול דעתו המקצועית", אמרה השופטת אליאנא דניאלי במתן גזר הדין. "אין בתחושת הנאשם האמורה כדי ללמד כי המדינה אכן רדפה אותו, ובהכרעת הדין דחיתי טענת הגנה זו וקבעתי כי הנאשם התרשל בטיפול אותו נתן וסיכן כאמור את המטופלות".

"כן אני מוצאת להתחשב בהכאת הנאשם על חטא בדבריו האחרונים לעונש, עת טען כי הוא מתחרט ומתבייש על שלא פעל בהתאם לסטנדרט ההתנהגות הראוי מרופא", הוסיפה השופטת. "עוד יש להתחשב במעצרו הממושך של הנאשם - כחמישה חודשי מעצר ממש, ולאחר מכן מעצר באיזוק במשך שבעה חודשים. בחינת עמדות הצדדים לעונש - מאסר ממושך מזה, אל מול מאסר על תנאי מזה, הביאוני למסקנה כי הוצגו בפניי שתי עמדות קיצוניות, אשר לא ניתן לאמת ואשר אין בהן כדי לשרת את תכליות הענישה בתיק זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully