וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 40 נדקר בתחנת הרכבת בהרצליה, מצבו קשה

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 21:42

בסביבות השעה 19:20 התקבל דיווח על גבר שנפצע קשה מדקירה באירוע אלימות בתחנת הרכבת בעיר. המשטרה: "נעצר חשוד בדקירה, על פי החשד האירוע הינו פלילי. נסיבות המקרה נבדקות". מד"א: הפצוע שכב על הקרקע כשהוא מעורפל הכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו, מצבו קשה ולא יציב

דקירה בתחנת הרכבת הרצליה, 24 בינואר 2024/מד"א

גבר בן 40 נדקר היום (רביעי) בתחנת הרכבת בהרצליה, מצבו קשה ולא יציב. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק טיפול ראשוני לפצוע ופינה אותו לבית חולים מאיר בכפר סבא. על פי המשטרה, שוטרים שהגיעו למקום עצרו חשוד בדקירה של קורבן כשעל פי החשד, על רקע חילופי דברים בין הקרבן לבני משפחת החשוד, דקר החשוד גבר אחר בשנות ה-40 לחייו. שוטרי תחנת גלילות הגיעו למקום ועצרו את החשוד, תושב כפר סבא בן 23, לחקירה.

מד"א מסרו כי בשעה 19:23 התקבל דיווח על פצוע מאירוע אלימות סמוך לתחנת רכבת בהרצליה. הצוות שהגיע למקום זיהה את הפצוע עם פציעות חודרות. החובש לן מרקשוביץ סיפר כי "הפצוע שכב על הקרקע כשהוא מעורפל הכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו". עוד אמר החובש כי "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

זירת הדקירה בהרצליה, 24 בינואר 2024. מד"א
זירת הדקירה בהרצליה, 24 בינואר 2024/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully