וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: ראש השב"כ החליט למנות ראש מרחב דרום חדש

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 16:27

רונן בר החליט על סבב מינויים מצומצם, בהם ראש אגף חקירות, טכנולוגיה וראש מרחב דרום. גורמים לשעבר במערכת הביטחון הביעו פליאה מדוע ממנים בשב"כ ראשי אגפים בזמן מלחמה ולא מחכים עד לסיומה. שב"כ: מדובר בחלק מתכנון רב שנתי, בהתאם לקדנציות שאורכן נקבע מראש

בווידאו: לוחמי צה"ל בשיתוף עם שב"כ פשטו על חמ"ל הבטחון הכללי של ארגון הטרור חמאס/דובר צה"ל

ראש השב"כ רונן בר החליט על מספר מינויים של ראשי אגפים בתוך השב"כ. ההחלטה לבצע את סבב המינויים התקבלה בעת הזו, למרות שהשירות נמצא בעיצומה של המלחמה. מהפרטים שהגיעו לידי וואלה!, עולה כי מדובר בסבב מינויים מצומצם של ראשי אגפים, המקבילים לדרגת אלוף, שתוקפם ייכנס לתוקף בקיץ הקרוב.

בין המינויים: ראש אגף חקירות, ראש מרחב דרום וראש אגף הטכנולוגיה. בקיץ הקרוב יסיימו ראשי האגפים הללו קדנציה של בין 3-4 שנים. גורמים לשעבר במערכת הביטחון הביעו פליאה מדוע ממנים בשב"כ ראשי אגפים בזמן מלחמה ולא מחכים עד לסיומה.

ראש השב"כ רונן בר,שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב.. שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב, אתר רשמי
ראש שב"כ רונן בר/אתר רשמי, שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב

תגובת השב"כ

"מינוי מנהלים בשירות נעשה בתהליך מתוכנן וסדור, ובהתאם לקדנציות שאורכן קבוע מראש. במסגרת זו ממונים מנהלים לתפקידי הניהול הבכירים, התפקידים אותם מילאו עד לאותה עת נפתחים לאיוש, וכך הלאה עד לדרגי הניהול הראשוניים, זאת במסגרת היערכות השירות לשנת מלחמה. המנהלים אשר מסיימים את תפקידם מסיימים שירות ארוך, מקצועי ומשמעותי. בהתאם, אישר ראש הממשלה, בימים האחרונים, את המלצתו של ראש השירות למנות מספר ראשי אגפים. סבב מינויים זה מאפשר התנעה של תהליכי כוח אדם ארגוניים אשר הינם חלק מניהול סדור ורציף של הארגון ובכך מוביל לדינמיקה של התחדשות ארגונית גם בשנה זו. כאמור, מדובר בחלק מתכנון רב שנתי, שמימושו נדרש לשימור תהליכי כוח האדם בכל השירות, ולרציפותו הניהולית והתפקודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully