וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלה נעצרה ונאזקה ביום חתונתה בחשד לסחיטה של סוחרי עופות

7.3.2024 / 0:02

המשטרה המקומית פרסמה תמונות של הכלה כשהיא אזוקה ומסביבה שוטרים חמושים. החשד: היא וארוסה היו חלק מכנופייה אלימה שמואשמת בסחיטה של סוחרי עופות, חטיפת עובדים ואפילו רצח של שישה תושבים בכפר קטן באמצעות רחפנים ורכב ממולכד

תיעוד מחתונה: הכלה מעורבת בקטטה, האורחים מעולפים/Redditq/Greenfairy79

זה היה אמור להיות היום הכי טוב בחייהם של החתן והכלה מקסיקניים, אך טקס החתונה שלהם הפך להיות סיוט של ממש והסתיים במעצרה של הכלה, שבמקום בריקודים תועדה בשמלת הכלה שלה כשהיא אזוקה ומסביבה שוטרים חמושים. אבל הכלה הזו, שבתקשורת המקומית זוהתה רק בשמה הפרטי נאנסי, לא נעצרה על לא עוול בכפה.

מתברר שנאנסי וארוסה קלמנטה, שכינויו היה El Raton (העכבר) ובנתיים הצליח להתחמק ממעצר ולהמלט מהרשויות, חשודים שהיו חלק מכנופיית "אל בורגו" (הכבשה) שסחטה סוחרי עופות בטוֹלוּקַה דֶה לֶרְדוֹ, אחת מערי הבירה של מקסיקו שנמצאת במרחק של כשעה וחצי ממקסיקו סיטי.

בנוסף, הם חשודים גם בכך שחטפו ארבעה עובדים של חנות עופות, כך על פי הרשויות המקומיות. בין העצורים בקשר לחטיפות היה גם אדם שזכה לכינוי "אופוסום" ושלפי הרשויות "נלכד בעת שנהג במשאית ששימש לכאורה להובלת הקורבנות".

תמונת המעצר שצולמה ביום החתונה. @FiscaliaEdomex, צילום מסך
התמונה מהמעצר בזמן החתונה/צילום מסך, @FiscaliaEdomex

על פי החשד, הכנופייה שלהם אילצה כ-4,000 סיטונאים המקומיים לשלם "מכסה בלתי חוקית" של שני פסו (כחצי שקל) לקילו על כל תרנגולת וביצים שהם מוכרים בעוד שהקמעונאים אולצו לשלם חמישה פסו (מעט יותר משקל), לגברים בכנופייה - שזכו לכינויים "אל פרסה" ו"אל פז" ("התות ו"הדג"), כך סיפרו התובעים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הכפר גררו. צילום מסך, צילום מסך
המשטרה בכפר שהותקף/צילום מסך, צילום מסך

בני הזוג ושותפייהם בכנופייה קשורים לכאורה לקרטל הפשע המכונה "לה פמיליה מיצ'ואקנה", שככל הנראה אחראי גם למתקפת מזל"ט על כפר קטן במדינת גררו השכנה, שחיסלה מספר אנשים למוות ברכב שפוצץ מהאוויר. בתקיפה שסצעה בקהילה נידחת בדרום מדינת מקסיקו נהרגו לפחות שישה בני אדם ו-13 נוספים נפצעו, כך מסר משרד התובע של מדינת גררו.

תמונת המעצר שצולמה ביום החתונה של הכלה המקסיקנית. @FiscaliaEdomex, צילום מסך
תמונת המעצר שצולמה ביום החתונה של הכלה המקסיקנית/צילום מסך, @FiscaliaEdomex

הפרקליטות פרסמה ברשתות החברתיות תמונות של החשודים שנעצרו במהלך מבצע מיוחד - כולל זו של הכלה בשמלת החתונה. מההמשטרה נמסר כי החקירה נמצאת עדיין בעיצומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully