וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימנו מטרה: ארה"ב הציבה סכום עתק על ראשו של איש עסקים איראני

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 19:17

משרד החוץ האמריקני הציב פרס של עד 15 מיליון דולר עבור מידע על איש העסקים חוסיין האתפי ארדכאני, שמפעיל רשת בינלאומית שסייעה למשמרות המהפכה להשיג טכנולוגיות מתקדמות עבור פיתוח של אמצעי לחימה. בין היתר סייע בפיתוח מל"טים תוקפים שבהם משתמשת רוסיה באוקראינה

כך התאמנו פעילי הג'יהאד מעזה על אדמת איראן/שב"כ

ארצות הברית הציבה היום (שלישי) פרס של עד 15 מיליון דולר עבור מידע על איש עסקים איראני שמפעיל רשת בינלאומית שסייעה למשמרות המהפכה להשיג טכנולוגיות מתקדמות עבור פיתוח של אמצעי לחימה, כולל המל"טים התוקפים שבהם משתמשת רוסיה באוקראינה.

פרס על ראשו של איש העסקים האיראני חוסיין האתפי ארדכאני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פרס על ראשו של איש העסקים האיראני חוסיין האתפי ארדכאני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

על פי הרשויות בארה"ב, חוסיין האתפי ארדכאני מפעיל בעשור האחרון רשת שמתפרשת על פני המזרח התיכון ומזרח אסיה - כולל חברות באיחוד האמירויות, מלזיה והונג קונג - לטובת רכישה והעברה של חומרים, טכנולוגיות רגישות ורכיבים מתוצרת ארה"ב ומדינות אחרות עבור ארגון הפיתוח הצבאי של חיל האוויר של משמרות המהפכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מל"ט איראני בשימוש רוסי במתקפה בקייב, 17 באוקטובר 2022. רויטרס
מל"ט איראני בשימוש רוסי במתקפה בקייב, 17 באוקטובר 2022/רויטרס

הרכיבים שנרכשו על ידי ארדכאני שימשו לפיתוח תוכנית כלי הטיס הבלתי מאוישים, ובראשם הכטב"מים התוקפים מדגמי שאהד-136 ושאהד-131 שגם הועברו לרוסיה ומשמשים למתקפות נגד יעדים אזרחיים וצבאיים ברחבי אוקראינה. משרד החוץ האמריקני הודיע היום על פרס של 15 מיליון דולר עבור מידע שיוביל לסיכול של הרשת של ארדכאני. המהלך מצטרף להודעת משרד המשפטים בחודש שעבר על הגשת כתב אישום נגד איש העסקים על פשעים שקשורים לרכש של רכיבים מיקרו-אלקטרוניים דו-שימושיים מתוצרת ארה"ב עבור איראן, במקביל להכנסתו של ארדכאני לרשימת הסנקציות של משרד האוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully