וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאו היה בין הראשונים להתגייס אחרי 7 באוקטובר: "הכניס בנו מוטיבציה אדירה להצליח בחיים"

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 7:43

דניאל קסאו זגיה בן ה-37, אחד מ-21 הנופלים באסון קריסת המבנים ברצועת עזה, הותיר אחריו אישה ושני ילדים קטנים. הוא נקרא למילואים בגבעתי ב-8 באוקטובר ולא היסס להתייצב. אחיו אושר סיפר: "הוא תמיד התגייס לעזור, היה מנהיג. היה ציוני בנשמתו, לכן התגייס לקרבי"

בווידאו: רס"ם דניאל קסאו זגייה שנפל באסון ה-21 משחק עם ילדיו 23.01.24/באדיבות המשפחה

דניאל קסאו זגיה, אחד מ-21 הנופלים באסון קריסת המבנים ברצועת עזה, היה בן 37 בנופלו. הוא הותיר אחריו את אשתו אנגואץ' ושני ילדיו, איתן בן ה-5 וליו בת השנתיים. הוא הותיר אחריו גם את אמו מסרט ועשרה אחים.

קסאו סיים תיכון בכפר חסידים והתגייס לגבעתי, שם שירת 3 שנים כלוחם. בתום שירותו, סיים בהצטיינות תואר בהנדסת חשמל בטכניון, לאחריו עבד בטאוור במגדל העמק. בשנתיים האחרונות, מאז שמשפחתו עברה לירושלים, עבד בחברת ABS בעיר. ב-8 באוקטובר הוא היה בין המגוייסים הראשונים כלוחם מילואים בגבעתי.

דניאל קסאו זגייה עם ילדיו איתן וליו ואשתו אנגואץ'. באדיבות המשפחה
דניאל קסאו זגייה עם ילדיו איתן וליו ואשתו אנגואץ'/באדיבות המשפחה

במשפחתו סיפרו שהיה בחור שכולם אהבו, ותמיד נתן דוגמה טובה לאחים הקטנים. אושר, אחיו, סיפר שהוא "היה מנהיג מלידה והיו בו כל התכונות הטובות, בהן יושר וכבוד. הוא תמיד התגייס לעזור לזולת.
קסאו היה ציוני בנשמתו תמיד, לכן התגייס לקרבי ותמיד דיבר על הארץ הנפלאה הזאת. בזכות הדוגמה האישית שלו כולנו רצינו ללמוד כמוהו והשקענו בלימודים. הוא פשוט הכניס בנו מוטיבציה אדירה להצליח בחיים. תמיד כיוון אותנו להיות מוצלחים כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully