וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד שהוסיף חומר משלשל לקשישים - ויוכל לעבוד בבתי אבות אחרים

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 16:11

בית המשפט שחרר למעצר בית את האח הסיעודי, שחשוד שהכניס לשתייה של מטופלים תרופה ללא הרשאה. נציג המשטרה בדיון אמר כי החשוד קשר את עצמו לאירוע, בעוד עורך דינו טען כי עשה זאת כדי לעזור לדיירים. "סבלו מעצירויות קשות"

בווידאו: ביקרנו בסניף של רשת "משען"/עריכה: גלעד מן מנהיים

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (שלישי) על שחרורו למעצר בית של שישה ימים, תחת תנאים מגבילים, של טוני עבד בן ה-60 ממעיליא, שחשוד שהוסיף חומר משלשל לשתייה של דיירים בבית אבות של רשת "משען". עבד נעצר אתמול על ידי שוטרי תחנת מסובים, והם מתכוונים להגיש ערר על ההחלטה לשחרורו למעצר בית. נציג המשטרה, רנ"ג גיא קלדרון, אמר כי החשוד קשר את עצמו לאירוע, והודה כי נתן תרופה לקשישים ללא הרשאה לכך.

בדיון ביקש נציג המשטרה להוציא צו מניעה נגד החשוד, שימנע את העסקתו במוסדות אחרים, אך השופטת רוית פלג בר-דיין סירבה לכך והורתה על תנאים מגבילים של איסור יצירת קשר עם מעורבים בחקירה והרחקה ממקום עבדותו במשך חודש. בלי צו מניעה יוכל החשוד לחזור לעבוד במקום אחר מרגע שחרורו ממעצר הבית. בנוסף לא ניתן לשלול את רישיונו, משום שבשונה מרופאים - משרד הבריאות לא יכול לשלול רישיונות של אחים באופן מיידי.

משען. צילום מסך, צילום מסך
בית אבות ברשת משען/צילום מסך, צילום מסך

סניגורו של החשוד, עורך הדין ניזר עבוד, טען שהחשוד נתן את התרופה לדיירים שסבלו מעצירות מתמדת בכוונה לעזור להם. "בפנינו אדם בן 61, נטול הרשעות קודמות, מזה 30 שנה ואף יותר הוא עובד כאח מוסמך", אמר עורך הדין. "לאחרונה הוא קיבל תעודת הצטיינות, היחס שלו לדיירים חיובי, טוב שומר ודואג להם. הוא נתן למטופלים תרופה שהכין שנועדה לאנשים שסובלים מעצירויות קשות. אין ראיה או הוכחה או הצדקה להאשים אותו שעשה מעשה בזדון".

השופטת רוית פלג בר-דיין אמרה בהחלטתה "עיון בתיק החקירה מלמד על קיומו של חשד סביר נגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו. מדובר במי שעבד כאח מוסמך במוסד לתשושי נפש, שהודה כי נתן תרופות לדיירים, על אף שלא התבקש. לכן, אני קובעת כי נשקפת מסוכנות מהחשוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully