וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן חזרה מהשבי והעידה בכנסת: "צריך להתפלל שהבנות לא ייכנסו להיריון מאונס"

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 15:31

במסגרת ישיבה של השדולה למען נפגעות אלימות מינית ומגדרית במלחמה העידו חטופות שחזרו מהשבי. אביבה סיגל סיפרה כי "המחבלים הופכים את הבנות לבובות על חוט". חן אלמוג גולדשטיין שיתפה שחלק מהצעירות שנותרו בעזה לא מקבלות מחזור: "בגלל התנאים הקשים של השבי"

חן אלמוג בעדות בשדולה למען נפגעות אלימות מינית בכנסת/ערוץ הכנסת

חן אלמוג גולדשטיין, שחזרה משבי חמאס אחרי יותר מ-50 ימים, שיתפה היום (שלישי) בחששותיה על מצבן הגופני של חלק מהצעירות שנותרו שבויות בעזה. "יש בנות בשבי שלא קיבלו מחזור כבר הרבה זמן, ואולי לזה אנחנו צריכות להתפלל, שהגוף שלהן יגן עליהן והן לא ייכנסו להיריון מאונס", אמרה.

"עלתה מחשבה אם המחזור של הבנות שם נפגע, כדי שהן לא ייכנסו להיריון חלילה", אמרה בישיבה בכנסת של השדולה למען נפגעות אלימות מינית ומגדרית במלחמה. "יש שם בנות שלא קיבלו כבר כמה זמן, כנראה בגלל הגנה של הגוף או התנאים הקשים של השבי".

ישיבת השדולה למען נפגעות אלימות מינית ומגדרית במלחמה חרבות ברזל. ערוץ הכנסת
הישיבה בכנסת. היום/ערוץ הכנסת

אביבה סיגל, שגם חזרה אחרי יותר מ-50 ימים בשבי חמאס, הוסיפה: "המחבלים מביאים בגדים לא הולמים, בגדים של בובות והפכו את הילדות לבובות שלהם, בובות על חוט שאפשר לעשות איתן מה שרוצים ומתי שרוצים. לא יאומן שהן עדיין שם, לא יכולה לתאר לעצמי מה הן מרגישות, אי אפשר לנשום. לא הייתה דקה שלא עברנו משהו של התעללות מכל הבחינות. והן עדיין שם, בהישרדות, בקושי. אני עדיין שם, הגוף שלי שם. גם הבנים עוברים התעללות, את מה שהבנות עוברות. אולי לא נכנסים להיריון, גם הם בובה על חוט".

נציג זק"א בדיון, חיים לנגרטל, סיפר על הגופות שנמצאו ביישובי עוטף עזה ועברו התעללות על ידי המחבלים. "עבדנו מאוד מהר כי לא היה לנו זמן להתעכב על מה שראינו. ראיתי נשים שהפשיטו מהבגדים שלהן, ראינו נשים שנורו באיברים אינטימיים, זה קרה במסיבה ואחר כך בקיבוצים", סיפר. "אחת קשורה, אחת כרותת איברים. מצאנו לפחות 20 גופות שרופות ומצאנו לידן חומר דליק כדי לשרוף אותן בעודן בחיים. בבתים בקיבוצים ראינו נשים וגברים עם בגדים מופשטים ואיברים מושחתים. הם העבירו אותם מחדר לחדר והורידו להם את הבגדים ושחטו אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully