וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטיחו לנערה עבודה, חטפו אותה לצימר ותקפו אותה מינית: אישום חמור נגד זוג מהצפון

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 8:15

עאמר עואד וידידתו סברין חג'אזי מאושמים בתקיפה מינית חמורה של נערה כבת 18 - בצימר בצפון אליו הסיעו אותה בתחילת החודש. השניים יצרו עימה קשר והציעו לה "לסייע בסדנת ציור של ילדים עם צרכים מיוחדים", הובילו אותה לתוך הצימר - שם תקפו אותה מינית

בווידאו: צעירה שהותקפה מינית בשיעורי נהיגה מספרת על המקרים ועל ההשפעה על חייה/צילום: שלומי גבאי

עאמר עואד מטמרה, קצב ובעל אטליז מקומי בן 61 וידידתו, תושבת העיר סברין חג'אזי בת 22, הואשמו אתמול בתקיפה מינית חמורה של נערה כבת 18 - בצימר בצפון אליו הסיעו אותה בתחילת החודש, לאחר שיצרו עימה קשר והציעו לה "לסייע בסדנת ציור של ילדים עם צרכים מיוחדים".

בבוקר המקרה, כך על פי כתב האישום, הגיע עואד במכוניתו לביתה של הנערה, כשחג'אזי, אותה הציג כאחייניתו, יושבת ברכב בלבוש מוסלמי דתי הכולל כיסוי ראש. השניים אספו את הנערה ברכבם, וסיפרו לה כי הם לוקחים אותה ל"עבודה סודית", עליה אסור לספר דבר לאיש. זאת למרות שיום קודם לכן, סיכם עואד עם אמה של הנערה את פרטי העבודה שהתיימר להציע לה, ובשיחה אחרת הבטיח לאחותה כי לא יאונה לה כל רע. יעד הנסיעה, כך התברר, היה בקתה מוקפת בחומות עץ גבוהות בתוך מתחם צימרים.

לאחר ששני הנאשמים הובילו את הנערה לתוך הצימר, חג'אזי החלה לפשוט את הבגדים המסורתיים. עואד, שנשא עמו שתייה חריפה, פיצוחים וגבינות, הציע לנערה לשתות מהמשקה שהביא, בטענה ש"כוס אחת לא תשפיע עליה", אך היא סירבה. הפרקליטות טוענת כי הנאשמים שידלו אותה להחליף את בגדיה לשמלה שהביאו עבורה, עלו איתה לקומה העליונה של הצימר והורו לה לשכב על מיטה כדי "לצייר אותה". אחרי שעואד נטל מהנערה את הטלפון שלה ומנע ממנה ליצור קשר עם משפחתה, הוא החל "לביים אותה" ולצייר אותה ואת חג'אזי שהייתה לידה. עואד וחג'אזי מואשמים שנגעו בנערה, מתחת לבגדים ובמקומות מוצנעים, חג'אזי נישקה אותה על פיה, ביקשה ממנה "לזרום עמה". הכל - בעת שהנערה ממשיכה לסרב להצעות ומבהירה לבני הזוג, באופן חוזר ונשנה, כי היא לא חשה בנוח בסיטואציה.

חשודים נעצרו בגין סחיטה באיומים של בעל עסק. 16 בינואר 2024. דוברות משטרת ישראל
חשודים נעצרו בגין סחיטה באיומים של בעל עסק. 16 בינואר 2024/דוברות משטרת ישראל

עואד, כך עולה מן האישום, לא חדל לגעת בנערה גם כשירדו לקומה התחתונה, שם היא שוב סירבה להזמנה לשתות משקה אלכוהולי או להצעה לאכול פיצוחים מכף ידו. לאחר מכן - השלושה עזבו את המקום, שעתיים לאחר שהגיעו אליו. בדרך חזרה לביתה של הנערה, עואד מסר לה 300 שקלים ובושם, והזהיר אותה, יחד עם חג'אזי, כי מה שקרה באותה הבקתה הוא בגדר סוד, ואין עליה לספר אותו לאיש.

"הוא לא הביע שום צער ושום חרטה, שזה עוד יותר מכעיס", אמר לוואלה! קצין אח"מ תחנת טמרה שהוביל את החקירה, "הוא הציג את הכול כסיפור תמים, כאילו לא מבין שעשה משהו זוועתי של ניצול ילדה תמימה". על האמון שנתנה המשטרה לתלונתה הוסיף, "כשאתה מחבר את כל הנסיבות ואת האמינות שלה, אז ברור לכל מה שקרה". הוא שיבח את פנייתה למשטרה, "היא הצילה בנות נוספות. אנחנו חושדים שהיו כאלה גם בעבר ושאילולא היה נעצר היו נוספות גם בעתיד".

את כתב האישום הגישה בבית המשפט המחוזי בחיפה פרקליטות המחוז. עואד וחג'אזי מואשמים בעבירות של ביצוע מעשים מגונים וחטיפה.

במקביל להגשת כתב האישום ביקשה התובעת, עו"ד רואן חלבי, את הארכת מעצרם של עאמר עואד וסברין חג'אזי עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם. השופט ניצן סילמן יקיים דיון בבקשה בעוד כשבועיים ובינתיים תוך שהסנגורים עו"ד יוסף סלימאן המייצג את חג'אזי ועורכי הדין חאלד פייסל ואבראהים כנאענה, המייצגים את עואד, לומדים את תיק החקירה, הוא האריך את מעצר השניים עד החלטה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully