וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחימה מתעצמת בדרך למחבוא של סינוואר: המבצע הנרחב של צה"ל בחאן יונס

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 23:50

אוגדה 98 פתחה במבצע על מרכז העיר, במטה לייצר לחץ ממספר כיוונים ולהביא לכניעה של גדודי חטיבת חאן יונס שנותרו במרחב. גורמים במערכת הביטחון מעריכים כי סינוואר תכנן מראש להסתתר בלב חאן יונס, עיר הולדתו, ולקבל הגנה לא רק של החטיבה - אלא גם של בני החמולה שלו

תיעוד: כוחות שלדג פועלים בתוך מנהרת טרור בלב העיר עזה/דובר צה"ל

אוגדה 98 פתחה בימים האחרונים במבצע אוגדתי על מרכז חאן יונס, במטה לייצר לחץ ממספר כיוונים ולהביא לכניעה של גדודי חטיבת חאן יונס שנותרו במרחב. מחציתה של החטיבה, שמנתה ארבעה גדודים, פורקה על ידי צה"ל.

גורמים במערכת הביטחון מעריכים כי מנהיג חמאס, יחיא סינוואר, תכנן מראש להסתתר בלב חאן יונס, עיר הולדתו, ולקבל הגנה לא רק של החטיבה - אלא גם של בני החמולה שלו ונאמנים שטיפח לאורך שנים. בהתאם לכך, בנה סינואר את מקום מחבואו התת קרקעי המושקע והמסועף ביותר ברצועת עזה כדי להקשות על כל גורם עוין שיתמרן ללב הרצועה לאתר את פתחיה ומרכז העצבים שלה.

צה"ל חשף את מנהרת הטרור הגדולה ביותר שנחשפה- פרויקט שנבנה בהובלתו של מחמד סינוואר בצפון רצועת עזה. דובר צה"ל
צה"ל חשף את מנהרת הטרור הגדולה ביותר שנחשפה- פרויקט שנבנה בהובלתו של מחמד סינוואר בצפון רצועת עזה/דובר צה"ל
מנהרת הטרור הגדולה ביותר שנחשפה- פרויקט שנבנה בהובלתו של מחמד סינוואר בצפון רצועת עזה. דובר צה"ל
מנהרת הטרור הגדולה ביותר שנחשפה- פרויקט שנבנה בהובלתו של מחמד סינוואר בצפון רצועת עזה/דובר צה"ל

הגורמים העריכו כי מהנדסי חמאס תכננו את האזור בחסות "תחבולות הנדסיות" כדי להסתיר את פתחי האוורור, מקורות האנרגיה והמים והנתיבים הלוגיסטיים המשמשים להעברת מזון ובני אדם. כמו כן, המקום נבנה ככל הנראה בחסות אוכלוסייה ומתקנים רגישים כמו בתי חולים ובתי אזרחים בעומק של עשרות מטרים תוך שימוש בטכניקות מתקדמות.

עוד אמרו הגורמים כי הם לא פוסלים אפשרות שסינואר ושאר הבכירים מקיפים את עצמם בחטופים. בתוך כך, לוואלה! נודע כי ביממה האחרונה הועברו לישראל עשרה מחבלים שנפלו בשבי לאחר שתוחקרו בשטח על ידי חיילי יחידת 504 מאמ"ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully