וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימולטור ירי מרגמות ובריכת שחייה לאימון לקראת פלישה ימית: צה"ל פשט על מוצב חמאס

22.1.2024 / 20:00

מתקן האימונים עליו פשטו הלוחמים בצפון הרצועה הוא אחד המרכזים הגדולים מסוגו ברצועת עזה, שנועד להכשיר מחבלים. לידו נמצא פיר מנהרה שהתחבר למנהרה התקפית באורך שני קילומטרים. כלל המבנים במוצב הושמדו על ידי צה"ל

הפשיטה על מוצב האימונים של חמאס בדרג' תופאח/דובר צה"ל

מתקן לאימון בתוואי תת קרקעי, סימולטור לירי מרגמות ובריכת שחייה לאימון לקראת פשיטה ימית - אלה הם רק חלק מהדברים שמצאו לוחמי צה"ל בפשיטה על מוצב האימונים אל ג'עברי של חמאס בדרג' תופאח שבצפון רצועת עזה.

אל ג'עברי הינו אחד המרכזים הגדולים שנועד להכשיר את המחבלים של ארגון הטרור. במסגרת הפשיטה של צה"ל, איתרו הלוחמים מתקן לאימון בתוואי תת קרקעי, מתחם בוחן מסלול להכשרת המחבלים, בריכת שחייה שבה התאמנו המחבלים לתרחיש של פשיטה מהים, סימולטור שמדמה ירי מרגמות ונשק אישי על כוחות צה"ל ומשרדים של מפקדי המוצב. כלל המבנים הושמדו על ידי הצבא.

כמו כן, במרחב המוצב אותר פיר מנהרה המחובר למנהרה התקפית באורך שני קילומטרים של חמאס. המנהרה גם היא הושמדה על ידי הלוחמים.

הפשיטה על מוצב האימונים של חמאס בדרג' תופאח. דובר צה"ל
לוחמי צה"ל בפשיטה על המוצב/דובר צה"ל
הפשיטה על מוצב האימונים של חמאס בדרג' תופאח. דובר צה"ל
לוחמי צה"ל בפשיטה על המוצב/דובר צה"ל
הפשיטה על מוצב האימונים של חמאס בדרג' תופאח. דובר צה"ל
הלוחמים שפשטו על המוצב של חמאס/דובר צה"ל

בנוסף פעלו הלוחמים במרחב ממנו זוהה השבוע ירי רקטי לעוטף עזה. במהלך הפשיטות באזור, איתרו הלוחמים מתחם משגרי רקטות, שאחד מהם נמצא סמוך לפיר מבצעי. מהפיר יצאו שני מחבלים חמושים שתיכננו לירות טילי נ"ט לעבר הכוחות. הם חוסלו על ידי הלוחמים. כמו כן, מצאו הלוחמים אתר שיגור טילים כנגד מטוסים שהיו מוכנים לשיגור. הכוחות השמידו את כלל אתרי השיגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully