וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני בן 16 נעצר בחשד שגנב רכב ונסע בפראות ללא רישיון

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 20:40

פלסטיני בן 16 נעצר בחשד שגנב רכב ונסע בפראות ללא רישיון/דוברות משטרת ישראל

תיעוד מרגע גניבת הרכב ועד מעצרו של החשוד: כך תועד במצלמות השונות, פלסטיני (16) שוהה בלתי חוקי שגנב רכב באחת השכונות בירושלים, פתח בנהיגה פרועה בדרום העיר למרות שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו ותוך שחצה צמתים ברמזורים אדומים, עד שנעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים. חקירתו הושלמה בימים האחרונים והוגש נגדו כתב אישום.

חוקרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים השלימו בימים האחרונים את פעולות חקירתו של פלסטיני, שוהה בלתי חוקי תושב יריחו, שנעצר בתום מרדף אחר רכב גנוב בו נהג בעיר ירושלים, במהלכו התנגש במספר כלי רכב משטרתיים ורכב של אזרח, לאחר שסטה לנתיב שממולו, וכתוצאה מכך נפגעו שניים באורח קל שפונו לטיפול רפואי.

החשוד שנעצר, הועבר לחקירה בתחנת מוריה מרחב ציון ומעצרו הוארך לבקשת המשטרה בבית המשפט מעת לעת, לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות.

על פי ממצאי החקירה בעניינו של החשוד עולה כי, בתאריך 12.1 אחר חצות, התקבל במוקד המשטרה דיווח מחברת "איתוראן" על רכב שנגנב בשכונת מלחה בדרום העיר ירושלים. בעקבות הדיווח ובמטרה לסכל את מעשיו של החשוד, ביצעו שוטרי תחנת מוריה וצוותי מג"ב חסימות ברחבי דרום העיר.

בשלב מסוים, הבחינו ברכב החשוד סמוך לכביש בגין-גולומב אז החל החשוד בנהיגה פרועה כאשר ניידות המשטרה דולקות אחריו ותוך שכרזו לנהג ברכב לעצור את נסיעתו, אך ללא הועיל. במהלך נסיעתו ביצע הנהג החשוד עבירות תעבורה חמורות שכללו בין היתר אי ציות לרמזורים אדומים בכיוון נסיעתו ותוך סיכון משתמשי הדרך ובתוך כך, פגע בשתי ניידות משטרה וגרם לפציעתם הקלה של שני שוטרים.

בהמשך בריחתו ותוך שסטה לפתע לנתיב הנגדי, פגע הנהג החשוד ברכב שהגיע מולו ובכך גרם לפציעתו הקלה של נהג הרכב האזרחי שנזקק בעקבות כך לטיפול רפואי, ורק אז נבלם. בשלב זה, ביצעו השוטרים את מעצרו של הנהג החשוד תוך שגברו על התנגדותו שכללה את תקיפתם של השוטרים שנאלצו בשל כך להשתמש הכוח נגדו על מנת להשלים את הליך המעצר עד תום.

החשוד שנעצר, הועבר אל תחנת המשטרה מוריה תוך שנודע כי מדובר בשב"ח תושב יריחו, והוא נחקר בגין עבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, גניבת רכב, נהיגה ללא רישיון נהיגה ותקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו. מעצרו הוארך מעת לעת על ידי בימ"ש וכאמור, היום הוגש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות.

קצין החקירות בתחנת מוריה, פקד איתמר נווה, ציין- "הנאשם הקטין נכנס לישראל שלא כחוק במטרה לבצע עבירות פליליות הפוגעות בביטחון הציבור ורכושו, סיכן חיי אדם בנתיב תחבורה בעת בריחתו הפרועה מניידות המשטרה, פגע בניידות וברכבו של אזרח שנקלע למסלול בריחתו וגרם לפציעות בגוף שלמרבה המזל היו קלות, כהגדרתן. נחישות השוטרים במחוז ירושלים ותחנת מוריה בפרט במטרה לסכל עבירות רכוש מעין אלו, הביאו למעצרו של חשוד המעורב בכך ובתום חקירתו במהלך השבוע האחרון, הבשילה חקירה זאת לכדי הצהרת תובע והגשת כתב אישום מטעם הפרקליטות בעניינו. נמשיך כל העת לפעול למען תושבי העיר ירושלים והציבור בכלל, להגן על רכושם ולמנוע סיכון לביטחונם בידי עבריינים פליליים וחבלנים כאחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully