וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאהל של משפחות החטופים מול מעון רה"מ בירושלים: "עוברים להתבצר"

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 21:46

עשרות מפגינים התאספו ברחוב עזה בקריאה להשיב את 136 הישראלים שמוחזקים בעזה. מטה המשפחות הודיע על הקמת מאהל המחאה עד להשבתם. אמה של עדן זכריה, שנרצחה בשבי חמאס, קראה לעשות ויתורים קשים. גבריאלה ליימברג שחזרה מהרצועה: "כל יום הוא גיהנום"

אלפים בהפגנות בכיכר החטופים ומול בית נתניהו בקיסריה/אביב אטלס Aviv Atlas

עשרות מפגינים התאספו הערב (ראשון) מול מעון ראש הממשלה, ברחוב עזה בירושלים, בקריאה להביא לשחרור מיידי של כלל החטופים שמוחזקים ברצועת עזה. מטה המשפחות הודיע כי יוקם מאהל מחאה במקום עד הלשבת החטופים: "המשפחות עוברות להתבצר מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים".

לכל העדכונים על המלחמה

אורין גנץ, אמה של עדן זכריה שנרצחה בשבי החמאס נשאה דברים בהפגנה: "אנחנו לא יכולים לסמוך על אף אחד, יכולים לסמוך רק על עצמנו. בבקשה, 107 ימים, אין להם זמן. אני יודעת את זה כי אני קיבלתי גופה - ואני יודעת כי הבת שלי נלקחה חיה. מבקשת מראש הממשלה והקבינט - תעשו גם ויתורים קשים".

עשרות מתאספים מול מעון ראש הממשלה ברחוב עזה בירושלים בקריאה להביא לשחרור מיידי של כלל החטופים. 21 בינואר 2024. ינון שלום יתח
הפגנת משפחות החטופים מול מעון רה"מ בירושלים, הערב/ינון שלום יתח
עשרות מתאספים מול מעון ראש הממשלה ברחוב עזה בירושלים בקריאה להביא לשחרור מיידי של כלל החטופים. 21 בינואר 2024. ינון שלום יתח
"החיילים והחטופים הופקרו במשמרת שלך, נתניהו". ההפגנה, הערב/ינון שלום יתח

גלעד, אביו של טל שוהם שנלקח מממ"ד ביתו שבבארי. "אנחנו המשפחה שהכי נפגעה, שבעה נחטפו, שלושה נרצחו - כל יום יש הרוג חדש. ראש הממשלה היקר, לא ניתן להפקיר את 136 חטופים", אמר. "יש יותר ויותר גופות וזמנם הולך ואוזל, אנחנו מבינים באיזה מצב הם נמצאים. הסרנו את הכפפות, אין יותר נחמדות, אנחנו צריכים את כל עם ישראל איתנו - מאחורינו. להחזיר את החטופים מהר ובחיים".

גבריאלה ליימברג שחזרה מהשבי אחרי יותר מ-50 ימים אמרה בהפגנה: "אחיי עדיין מוחזקים בשבי החמאס, אדוני ראש הממשלה, זו לא קלישאה וקריאות מומצאות כשאנחנו אומרים שהזמן שלנו אוזל. אני יכולה להעיד - כל יום בשבי הוא גיהנום, אני לא מאחלת לאף אחד לחוות שעה אחת בתופת הזו. החיילים והחטופים הופקרו במשמרת שלך, וזה הזמן להציל אותנו כחברה, כמדינה דמוקרטית, זו חובתך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully