וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: סמ"ר שי לוינסון נפל בקרב ב-7 באוקטובר, גופתו מוחזקת בעזה

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 19:15

הרב הצבאי הראשי קבע את מותו של בן ה-19 מגבעת אבני לאחר בחינה של כלל הממצאים ועל בסיס מידע מהימן. שי היה שחקן יהודי יחיד במועדון הכדורעף מ.ס. עילבון, הוא האמין ודגל בצורך לקיים חיים משותפים. "גדל בבית מקסים ומשפחתי וחונך לערכי אהבת האדם ועזרה לזולת"

פעילות צה"ל ברצועת עזה. 21 בינואר 2024/דובר צה"ל

דובר צה"ל הודיע היום (ראשון) כי סמ"ר שי לוינסון, בן ה-19 מגבעת אבני, נפל בקרב ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת על ידי חמאס. שי לחם בגדוד 77, עוצבת "סער מגולן" (7). הרב הצבאי הראשי קבע את מותו לאחר בחינה של כלל הממצאים ועל בסיס מידע מהימן. על פי ההלכה, על אף שלא תיערך הלוויה, המשפחה תוכל לשבת שבעה.

לכל העדכונים על המלחמה

שי היה שחקן כדורעף במועדון מ.ס. עילבון, שקבוצת הבוגרים שלו משחקת בליגת העל. בוגר תיכון כדורי, שם למד במגמת ערבית מתוך אמונה שצריך לדבר ולהבין את השכנים הערבים, האמין ודגל בצורך לקיים חיים משותפים. לפני ארבע שנים תלמידי מגמת תקשורת בכדורי עשו סרט על השתלבותו כשחקן יהודי יחיד בקבוצת הכדורעף של עילבון. בסרט הציג שי את תפיסת עולמו בנוגע לחשיבות של לימוד השפה הערבית והחיים המשותפים של יהודים וערבים בישראל.

@bringthemhome23 את שי לוינסון אי אפשר לפספס, מדובר ב-1.92 מ' של אור שנישא למרחקים בדמותו של בחור צעיר ושאפתן, ספורטאי מצטיין ופעיל למען השלום. ב-7 באוקטובר, כל החלומות והתקוות של שי נגדעו כשהוא נחטף על ידי ארגון הטרור חמאס לרצועת עזה, שם הוא מוחזק מאז. בקבוצת הכדורעף המעורבת בה שיחק, נפער חור. חור בצורת בחור מתוק שפעל למען דו קיום, אדם אופטימי עם לב רחב. לשי עדיין יש חלומות גדולים להגשים. חייבים להחזיר את שי הביתה, עכשיו. #לאעוצריםעדשכולםחוזרים #מחזיריםאותםהביתהעכשיו #israel???? #israelgaza #istandwithisrael ♬ original sound - bringthemhome23

שי לוינסון הוא חלל צה"ל השלישי במלחמת עזה מקרב בוגרי בית הספר התיכון כדורי. שני הרוגים נוספים הם עומרי שורץ ושקד דהן. לוינסון ודהן הם בוגרי אותו מחזור בכדורי, ושניהם גם שירתו ביחד בגדוד 77 של חיל שריון.

שני גולן, שהיתה המחנכת של שי בתיכון, ספדה לו: "הוא היה נער מיוחד שכל מה שנגע בו הפך למושלם. חכם, ערכי, מוביל, חברותי, נאמן, טוב לב, רגיש, מצטיין בכל דבר, מלח הארץ. היה יד ימיני בכיתה, היה מרכז השכבה, הן בפן הלימודי והן בפן החברתי. גדל בבית מקסים ומשפחתי וחונך לערכי אהבת האדם ועזרה לזולת. הוא יחסר מאוד מאוד לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully