וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בצפון: גבר ואישה יצאו מרכבם לתקן תקלה - ונדרסו למוות על ידי משאית

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 21:33

השניים נמצאו בכביש 22 סמוך למחלף ביאליק, כשהם ללא סימני חיים - צוות מד"א קבע את מותם במקום. "תאונה חמורה, הם סבלו מחבלות קשות", סיפרו החובשים בזירה. לאחר התאונה, ב"אור ירוק" עדכנו כי 361 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים ב-2023 - 10 קורבנות יותר מבשנה שעברה

בווידאו: הרוג בתאונת דרכים בין 3 משאיות בכביש 6 סמוך למחלף קריית גת/אבי רוקח

גבר ואישה כבני 50 נהרגו היום (ראשון) בתאונת דרכים קטלנית בכביש 22, סמוך למחלף ביאליק שבצפון, לאחר שככל הנראה יצאו מרכבם כדי לתקן תקלה שנמצאה בו - ונדרסו על ידי משאית. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את השניים ליד המשאית, ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותם במקום.

"זו תאונת דרכים קשה מאוד", סיפרו חובשי מד"א אופק עקראוי ואיתי מזור, שהגיעו לזירת התאונה. "ראינו את הגבר והאישה שוכבים במרחק מהמשאית כשהם מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק וסובלים מחבלות קשות. ביצענו בדיקות רפואיות אך הפציעות שלהם היו קשות ונאלצנו לקבוע את מותם".

גבר ואישה נפגעו ממשאית כשעצרו בצד הכביש לתקן תקלה ברכב, מרחב הכרמל. 21 בינואר 2024. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
גבר ואישה נפגעו ממשאית כשעצרו בצד הכביש לתקן תקלה ברכב, מרחב הכרמל. 21 בינואר 2024/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

בעקבות התאונה, עמותת אור ירוק עדכנה כי 361 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים בשנת 2023, עשרה בני אדם יותר בהשוואה לשנת 2022.

מוקדם יותר היום, אישה בת 36 נפצעה בתאונה בין שלושה כלי רכב בבני ברק. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, כשהיא עם חבלה בבטן.

לפני כשבוע נהרגו כך גבר ואשה במחלף עתלית. בתאונה הקטלנית שם בסוף השבוע שעבר עלה כי רמת האלכוהול בדמו של נהג המשאית הפוגע - הייתה גבוהה פי 12 מהמותר, כך נודע לוואלה. ההרוגים, אלכסנדר ווליך ומרינה סיגלי, עמדו לצד מכוניתם על שטח ההפרדה, כשנפגעו ממשאית חלוקה שסטתה ימינה ופגעה בהם, גם הם נהרגו במקום ולצוותי מד"א שהוזעקו לא נותר אלא לקבוע את מותם. היום בבית משפט השלום בחיפה, האריך השופט אחסאן חלבי את מעצרו של נהג המשאית, אבבה אבטה בן ה-38, בשלישית, ביומיים נוספים, תוך שהורה לבוחני מחוז חוף לסיים אתה החקירה עד אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully