וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימנים אדומים מסתוריים הופיעו על ידו של טראמפ. זו הסיבה

הכתמים שנראו על ידו של נשיא ארה"ב לשעבר עוררו גל של שמועות ברשתות החברתיות, מפריחה ועד הרפס. לפי דיווח ב-TMZ, הסיבה לכך שגרתית הרבה יותר. במקביל, ניקי היילי תקפה אותו אחרי שבלבל בינה לבין מישהי אחרת: "אנחנו לא יכול עוד מישהו שיש ספקות לגבי כשירותו הנפשית"

סימנים אדומים על ידו של דונלד טראמפ. GettyImages
הסימנים האדומים על ידו של טראמפ/GettyImages

סימנים אדומים על ידו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, שעוררו ספקולציות רבות בשבוע שעבר, נגרמו מדם מחתך מנייר - כך על פי דיווח של TMZ, שציטט מקורות אנונימיים.

גולשים העלו בתחילה תיאוריות רבות שהסבירו את הסימנים האדומים, החל מפריחה שנגרמה כתוצאה מאחיזתו במחבט גולף ועד להרפס. אך לפי TMZ, ההסבר שגרתי הרבה יותר.

הסימנים האדומים נראו לראשונה כשטראמפ צולם ביום רביעי ביציאה מאולם בית המשפט בניו יורק, שם הוא מתמודד עם טענות להשמצה מצד כתבת המגזין אי ג'ין קרול, שניצחה בתביעה אזרחית נגדו על תקיפה מינית.

בתמונות אחרות מאותו היום הסימנים כבר נעלמו, וידיו של טראמפ היו נטולות זכר כלשהו להם כשצולם יוצא מהלווייתה של אמה של מלניה.

טראמפ מתבלבל בין היילי לפלוסי

במקביל, טראמפ נערך לבחירות המקדימות בניו המפשיר ביום שלישי, שבהן הוא מקווה לרשום ניצחון נוסף אחרי איווה ולנסות להכריע את המרוץ על מועמדות המפלגה הרפובליקנית. יריבתו העיקרית בניו המפשיר, השגרירה לשעבר שלו באו"ם ניקי היילי, תהתה אם הוא כשיר לתפקיד מבחינה מנטלית, אחרי שבלבל בינה לבין יו"ר בית הנבחרים לשעבר ננסי פלוסי.

"טראמפ הזכיר אותי כמה פעמים ושאל מדוע לא פרסתי אבטחה במהלך המהומות בקפיטול. למה לא ניהלתי את 6 בינואר טוב יותר. אפילו לא הייתי בוושינגטון ב-6 בינואר. לא הייתי בתפקיד אז", אמר היילי על המהומות בינואר 2021, כשתומכיו של טראמפ הסתערו על הקונגרס וניסו למנוע את העברת השלטון לג'ו ביידן.

"הם אומרים שהוא התבלבל. שהוא דיבר על מישהו אחר. שהוא דיבר על ננסי פלוסי. הוא הזכיר אותי שוב ושוב באירוע הזה", הוסיפה היילי בעצרת בניו המפשיר. "החשש שלי, ואני לא אומרת שום דבר פוגעני, הוא שכשאתה מתמודד עם הלחץ של הנשיאות, אנחנו לא יכולים עוד מישהו שיש ספקות לגבי יכולתו המנטלית לעשות זאת", המשיכה היילי, ברומזה לביידן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully