וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אזרחים אריתראים נדקרו למוות בקטטה בפאב בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 20.1.2024 / 9:40

גבר כבן 35 וגבר בשנות השלושים פונו במצב קשה ואנוש בעקבות דקירה לבית החולים שמיר-אסף הרופא, מותם נקבע לאחר מכן בבית החולים. מבדיקה ראשונית עולה כי הרקע פלילי. מד"א: "ראינו שני גברים שוכבים עם פציעות חודרות". המשטרה: "נפתחה חקירה ונסיבות האירוע נבדקות"

זירת רצח האריתראים בראשון לציון, 20 בינואר 2024. דוברות משטרת ישראל
זירת רצח האריתראים בראשון לציון/דוברות משטרת ישראל

שני אזרחים אריתראים נרצחו הלילה (שבת) בקטטה סמוך לבר ברחוב משה בקר בראשון לציון. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק טיפול ראשוני ופינה את הפצועים, גבר כבן 35 שהיה במצב אנוש עם פציעות חודרות וגבר בשנות השלושים במצב קשה עם פציעות חודרות לבית החולים שמיר-אסף הרופא. מותם נקבע לאחר מכן בבית החולים. מבדיקה ראשונית עולה כי הרקע פלילי, משוטרי תחנת המשטרה בראשון לציון נמסר כי נפתחה חקירה ונסיבות האירוע נבדקות.


פאראמדיקית מד"א מישל רשקובסקי סיפרה: "הגענו לאזור התעשייה הישן וראינו גברים שוכבים עם פציעות חודרות, אחד היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק והשני בהכרה מעורפלת, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד אנוש תוך פעולות החייאה ובמיון נקבע מותו, והשני במצב קשה."

זירת רצח האריתראים בראשון לציון, 20 בינואר 2024. דוברות משטרת ישראל
זירת רצח האריתראים בראשון לציון, 20 בינואר 2024/דוברות משטרת ישראל
תמונות מזירת רצח האריתראים בראשון לציון, 20 בינואר 2024. דוברות משטרת ישראל
תמונות מזירת רצח האריתראים בראשון לציון, 20 בינואר 2024/דוברות משטרת ישראל

סגן מפקד מחוז מרכז תנ"צ דוד פילו קיים הבוקר הערכת מצב בזירה יחד עם פיקוד המחוז ומרחב שפלה בעקבות האירוע. בהערכת המצב סקרו בפני סגן מפקד מחוז מרכז את ממצאי החקירה עד כה, והוחלט כי החקירה תנוהל ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully