וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עניין של חיים ומוות": משפחות החטופים מעבירות את הלילה באוהלים מול ביתו של נתניהו

עודכן לאחרונה: 20.1.2024 / 5:22

כ-100 נציגים ממטה משפחות החטופים והנעדרים יעבירו את הלילה הקרוב באוהלים מול ביתו של ראש הממשלה. אלי שתיווי, אבא של עידן, שחטוף כבר 106 ימים בעזה, הכריז על שביתת רעב עד שראש הממשלה יצא לדבר איתו. "לא מוכנים לשמוע על עוד חטופים מתים"

מטה משפחות החטופים במחאה מול בית ראש הממשלה בקיסריה/מטה המשפחות

כ-100 בני אדם נמצאים כעת (שבת) בקיסריה סמוך למעונה של משפחת ראש הממשלה נתניהו בסולידריות עם אלי שתיווי, אבא של עידן שחטוף 106 ימים בעזה, שהכריז על שביתת רעב בקיסריה וקרא לציבור להצטרף למחאה מול בית נתניהו. לדבריו הוא מתכוון להתבצר ולשבות רעב מול הבית "עד שנתניהו יצא אליו ויספק תשובות". אלוף מיל. עמירם לוין בין הרבים שבאו, ועדיין מגיעים.

"אנחנו יודעים שיש עסקה על השולחן. עכשיו רק צריך לאשר את ההסכם ולהחזיר את כל החטופים הביתה", מסר אלי, "עידן, הילד שלי, נמצא שם 106 ימים עם אותם בגדים שבהם נחטף - בגדים קצרים. אני עם מעיל וקר לי! מה הוא מרגיש? אדוני ראש הממשלה, אני מבקש שתצא אלינו אנחנו פה מול הבית שלך. תצא לדבר איתנו".

משפחות החטופים במחאה מול בית ראש הממשלה בקיסריה. מטה המשפחות, אתר רשמי
"עידן נחטף עם בגדים קצרים אני עם מעיל וקר לי. מה הוא מרגיש?" אלי שתיוי, אביו של עידן שתיוי/אתר רשמי, מטה המשפחות

"תמו ימי החסד בהם גררתם רגליים", נמסר ממטה המשפחות, שהוסיפו ופנו ישירות לנתניהו: "תוכיח את הנהגתך ותוביל מהלך אמיץ שיקדם את המתווה שכידוע מונח על השולחן, לא מדובר על שחרור חטופים אלא מדובר על הצלת חיים".

אופיר ויינברג, בת דודתו של איתי סבירסקי, שנודע לפני שלושה ימים שנרצח על ידי מחבלי חמאס בעזה, משתתפת גם היא בהפגנה. "איתי הוצא להורג", היא מוסרת, "זה מה שאמרנו שיקרה וזה מה שקרה. השבת החטופים זו המשימה החשובה ביותר כרגע. אני קוראת לכל אזרחי ישראל להצטרף אליי ואל משפחות החטופים בקיסריה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
משפחות החטופים במחאה מול בית ראש הממשלה בקיסריה. מטה המשפחות, אתר רשמי
מטה החטופים מקימים אוהלים מול ביתו של נתניהו/אתר רשמי, מטה המשפחות

עוד משתתפת בהפגנה גם אלה בן עמי, בתו של אוהד בן עמי שנמצא בשבי חמאס דאעש 105 ימים. אלה מסבירה שהמשפחות לא רק מתחננות להחזרת אהוביהם, אלא להצלת חייהם, "זה עניין של חיים ומוות" היא הסבירה.

"אנחנו דורשים ועידה בינלאומית עכשיו של קטאר, מצרים, ארצות הברית וישראל. שישבו במסדרון אחד ויגיעו להבנה איך מוציאים את החטופים הביתה", הוסיפה אלה, "אנחנו קוראים לראש ממשלת ישראל לעשות צעד אמיץ ולהחזיר את אלה שנותרו בחיים בחיים ואת הגופות להיקבר בקבר ישראל כמו שמגיע להם. אני קוראת לכולם, תפסיקו לשלב ידיים, תתפכחו ותעשו משהו עכשיו".

משפחות החטופים במחאה מול בית ראש הממשלה בקיסריה. מטה המשפחות, אתר רשמי
אלה בן עמי, בתו של אוהד שנמצא בשבי חמאס/אתר רשמי, מטה המשפחות

אלון אדר, בן דודו של תמיר אדר, שנרצח ב-7 באוקטובר וגופתו נחטפה לעזה מסר כי "אני פה בשביל תמיר ושאר המשפחות. הסוף שלנו לא היה טוב - הוא נגמר במוות ועצב ואני פה כדי לתת תקווה למשפחות היקרות שנלחמות בשביל להחזיר את יקיריהן הביתה בחיים. אני יודע שלקבינט המלחמה יש אופציה לתת למשפחות האחרות סוף אחר - סוף טוב יותר".

טל חיימי נרצח על ידי מחבלי חמאס. בן דודו אודי כגן מסר: ""לטל הזמן כבר לא משנה ולא ישנה - המשפחה רק מחכה לקבור אותו באדמות הקיבוץ. יש סביבנו הרבה מאוד אנשים שאהוביהם בחיים ורק השבוע התבשרנו ששניים מהם בארון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully