וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוהה בלתי חוקי נעצר בחשד שחטף צעירה וכלא אותה בדירה באבו גוש

עודכן לאחרונה: 19.1.2024 / 15:30

המשטרה פתחה בחקירת המקרה בעקבות דיווח של אמה של הצעירה, אזרחית זרה מסרי לנקה, שאמרה כי החוטף דרש כסף עבור שחרור בתה. החשוד והבת נמצאו בדירה, והבת שוחררה ללא פגע. מעצרו של החשוד הוארך בחמישה ימים

פעילות להב 433 באגם ניצנים. בינואר 2024/דוברות המשטרה

שוהה בלתי חוקי בן 36 מסרי לנקה נעצר אתמול (חמישי) בירושלים בחשד לחטיפת צעירה בת 21 וכליאתה וסחיטת אמה. המשטרה איתרה את האישה ושחררה אותה. מעצרו של החשוד הוארך היום בבית המשפט בחמישה ימים נוספים.

החקירה נפתחה לאחר שאמה של האישה, אזרחית זרה מסרי לנקה השוהה בישראל עם אישור שהייה, דיווחה למשטרה שבתה נחטפה, וכי החוטף אותו היא מכירה דרש ממנה לשלם לו כופר בתמורה לשחרורה.

לאחר תחקור האם, הגיעו אמש בשעות הלילה, בלשי ימ"ר ירושלים לדירה בה שהו החוטף והבת באבו גוש. שם השוטרים עצרו את החשוד ואת הצעירה שחטף, כשהיא בריאה ושלמה ומוחזקת באחד מחדרי הבית. היא הוחזרה לחיק האם, לאחר שנגבתה עדותה במשטרה.

מעצר שוהה בלתי חוקי מסרי לנקה החשוד שחטף וכלא צעירה אזרחית זרה בדירה באבו גוש. 19 בינואר 2024. דוברות משטרת ישראל
פשיטת המשטרה על הדירה באבו גוש/דוברות משטרת ישראל

מחקירה ראשונית במשטרה עלה כי החשוד נכנס לישראל שלא כחוק מגבול ירדן, והיה מעורב גם בהברחת שוהים בלתי חוקיים נוספים. כמו כן חטף את האשה בתירוצים שונים, וגרם לה להגיע עמו לדירה באבו גוש, לקח ממנה את מכשיר הפלאפון שלה, הכניס אותה לחדר והחזיק אותה שם בכוח בניגוד לרצונה. החקירה בימ"ר ירושלים נמשכת במטרה למצות עמו את הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully