וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של אורון שאול ביקרה את עידן עמדי בבית החולים: "היא רואה בו בן נוסף"

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 11:29

זהבה שאול ביקרה בתל השומר את הזמר שנפגע בפיצוץ המשאית בחאן יונס. לביקור הצטרף גם יוסף בן חמו, שמסייע לה בפעילות ההסברה בשנים האחרונות: "נוצר ביניהם קשר קרוב וחזק"

לוחמי צוות הקרב של חטיבת יפתח (11) בשיתוף פעולה עם כוחות שריון, מודיעין והנדסה, פשטו על תשתיות טרור במרחב שג'עייה, במטרה לאתר ולהשמיד פירי מנהרות של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני./דו"צ

זהבה שאול, אמו של אורון שאול שנפל בקרב וגופתו עדיין מוחזקת בעזה, ביקרה את הזמר עידן עמדי שנפצע לפני עשרה ימים בפיצוץ המשאית בחאן יונס. בשנים האחרונות נוצר בין השניים קשר קרוב, עמדי מסייע לשאול בהעלאת המודעות ובהסברה למען השבתו של בנה לישראל. לביקור אתמול (רביעי) בבית החולים שיבא תל השומר הצטרפו גם בנה של זהבה, אופק, ויוסף בן חמו מטבריה שמסייע לשאול בפעילות ההסברה בשנים האחרונות.

עידן עמדי מבקר את זהבה שאול. צילום: יוסף בן חמו, אתר רשמי
עידן עמדי וזהבה שאול. ארכיון/אתר רשמי, צילום: יוסף בן חמו
עידן עמדי מעדכן מהמילואים. טיקטוק חיל החינוך והנוער, צילום מסך, עיבוד תמונה
עידן עמדי/עיבוד תמונה, טיקטוק חיל החינוך והנוער, צילום מסך

בן חמו סיפר שהמפגש היה מרגש: "בין עידן ומשפחת שאול נוצר קשר קרוב וחזק. עידן מסייע ותומך ונענה לכל פנייה. הוא מגיע ומשתתף בפעילויות שנעשות וביקר את זהבה בביתה כבר מספר פעמים. זהבה אומרת שהיא רואה בעידן בן נוסף שלה וכשנודע שהוא נפצע בעזה, שבו ועלו החרדות שלה והיא דאגה מאוד לשלומו. היא אמרה שהיא מרגישה שוב כמו לפני עשר שנים".

"כשהבינה שעמדי מתאושש מהפציעה ביקשה לפגוש אותו וכשראתה אותו התרגשה וראו כמה היא שמחה לראות אותו", הוסיף בן חמו. "כמה עוצמות, כמה רוח, כמה הוא חדור מטרה למען עם ישראל וכמה המשימה המקודשת שלקח על עצמו - המאבק לשובו של אורון (יחד עם שאר השבויים) - משמעותית וחשובה עבורו - גם בשדה הקרב וגם ממיטת חוליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully