וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה הקטלנית במחלף עתלית: רמת האלכוהול בדמו של הנהג הפוגע - פי 12 מהמותר

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 21:23

ממצאי החקירה עולה כי החשוד נהג תחת השפעת אלכוהול, ברמה גבוהה הרבה יותר מהמותר. שני ההרוגים הם אלכסנדר ווליך ומרינה סיגלי. נהג המשאית חשוד בהמתה בקלות דעת והחשד התחזק. מעצרו הוארך ב-4 ימים נוספים

בווידאו: זירת התאונה במחלף עתלית/צילום: מד"א

מחקירת התאונה הקטלנית במחלף עתלית בסוף השבוע עולה כי רמת האלכוהול בדמו של נהג המשאית הפוגע - הייתה גבוהה פי 12 מהמותר, כך נודע היום (רביעי) לוואלה. ההרוגים הם אלכסנדר ווליך ומרינה סיגלי, שעמדו לצד מכוניתם על שטח ההפרדה כשנפגעו מהמשאית שסטתה ימינה ופגעה בהם, הם נהרגו במקום.

נהג המשאית, אבבה אבטה בן ה-38 מחיפה, נעצר וחשוד בהמתה בקלות-דעת, נהיגה בקלות ראש, סטייה מנתיב נסיעה, נהיגה בשכרות ועוד. היום קבע שופט בית משפט השלום בחיפה קבע, אחסאן חלבי, כי קיים חשד סביר הקושר את אבטה לכלל העבירות, וכי מאז הארכת המעצר הראשונה ביום ראשון החשד התחזק.

זירת התאונה הקטלנית במחלף עתלית, 13 בינואר 2024. איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת התאונה/אתר רשמי, איחוד הצלה

עורך הדין אולג פרגין, שמייצג את בן ה-38 מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר: "אנחנו מבינים את חומרת האירוע. מצרים עליו", אך עתר לשיחרורו. השופט ציין כי עברו של החשוד מעצים את המסוכנות הנשקפת ממנו והאריך את מעצרו בשנית, בארבעה ימים נוספים, עד יום ראשון. נציג הפרקליטות כבר מלווה את החקירה, ויש אינדיקציה לכתב אישום שמתגבש נגד נהג המשאית.

לחשוד יש רקע של עבירות תעבורה, וזו הפעם הרביעית שבה עולה החשד נגדו על נהיגה בשכרות. זאת, לאחר שב-2016 היה מעורב בתאונה כשהוא תחת השפעת אלכוהול. בשנת 2019 הורשע אבבה בגין תקיפת אשתו באגרופים כשהוא תחת השפעת משקאות משכרים, ובית המשפט הרשיע אותו במאסר על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully