וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי עדכון לציבור: המפכ"ל נכנס לניתוח בהרדמה מלאה

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 21:44

לאחר הניתוח, צפוי שבתאי לשהות בבית החולים במעקב ועל כן להיעדר במשך כמה ימים מעבודתו. סגנו, ניצב אבשלום פלד, ימלא את מקומו באותו הזמן. דוברות המשטרה לא עדכנה את הציבור בהיעדרותו של המפכ"ל

המפכ"ל קובי שבתאי בזירת הפיגוע/מעריב אונליין

המפכ"ל קובי שבתאי נכנס היום (רביעי) לניתוח בהרדמה מלאה שתוכנן מראש בבית החולים הדסה עין כרם. סגנו ניצב אבשלום פלד ממלא את מקומו. דוברות המשטרה לא עדכנה את הציבור בהיעדרו של המפכ"ל.

לוואלה נודע היום כי המפכ"ל ל קובי שבתאי נכנס לניתוח בהרדמה מלאה ועל כן להיעדר במשך כמה ימים מעבודתו, ועתיד לשהות בבית החולים למעקב. אף עדכון בנושא לא נמסר מצד דוברות המשטרה או גוף מדיני אחר.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי בזירת פיגוע, ירושלים, 30 בנובמבר 2023. דוברות משטרת ישראל
המפכ"ל קובי שבתאי/דוברות משטרת ישראל

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע הערב לבקר את שבתאי בבית החולים לאחר שסיים את ההליך הרפואי. מהשר נמסר כי שוחח עם המפכ"ל על ההליך הרפואי שעבר ועל ההתאוששות המהירה הצפויה. כמו כן, איחל לו רפואה שלמה ובריאות איתנה והמשך עשיה למען ביטחון ישראל.

מוקדם יותר השבוע, אישרה הממשלה את הארכת כהונת המפכ"ל בשישה חודשים נוספים. השר לביטחון לאומי בירך על ההחלטה ומסר כי "מפכ"ל המשטרה מממש את מדיניות השר ופועל בנחישות ובעוצמה אל מול האתגרים אשר עומדים בפני משטרת ישראל. בעת הזו, בזמן מלחמה עצימה, חשוב לשמור על הרצף הפיקודי של האירגון, ועל כן החלטתי להאריך את כהונת מפכ"ל המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully