וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל בתרגיל בצפון: "הסבירות למלחמה גבוהה מבעבר"

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 20:27

המטכ"ל הרצי הלוי ביקר בתרגיל כוחות מילואים בצפון, שמגבירים כעת את מוכנותם לתרחיש של מלחמה עם לבנון. "יש לנו הרבה מאוד לקחים מהלחימה בעזה, רבים מהם רלוונטיים מאוד ללבנון", מסר הרמטכ"ל, והוסיף שמקרה של מלחמה "אנחנו מתחילים אותה עם הרבה יותר יתרונות"

הרמטכ״ל בתרגיל מילואים בצפון: הסבירות למלחמה בצפון גבוהה מבעבר"/דוצ

הרמטכ"ל הרצי הלוי אמר היום (רביעי) כי הסבירות למלחמה בצפון גבוהה מבעבר. "אני לא יודע מתי תהיה מלחמה בצפון, אני יודע להגיד לכם שהסבירות לזה שהיא תתרחש בחודשים הקרובים היא הרבה יותר גבוהה ממה שהיה בעבר".

הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי ביקר היום בתרגיל כוחות מילואים בצפון, יחד עם מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, מפקד פיקוד האימונים וההכשרות, אלוף דוד זיני ומפקדים נוספים. התרגיל בו ביקר הוא חלק מסדרת אימונים המתקיימת בימים אלה בצפון בהובלת המרכז לאימוני יבשה. במהלך ביקורו, ציין הרמטכ"ל כי צה"ל מגביר כעת את מוכנותו ללחימה בלבנון.

הרמטכ״ל הרצי הלוי בתרגיל מילואים בצפון. 17 בינואר 2024. דובר צה"ל
הרמטכ"ל הרצי הלוי בגבול הצפון/דובר צה"ל

"יש לנו הרבה מאוד לקחים מהלחימה בעזה, רבים מהם רלוונטים מאוד ללחימה בלבנון, ויש כאלה שחייבים לעבור התאמה. אנחנו רוצים להגיע בלבנון למטרה מאוד ברורה - זה להחזיר את התושבים לצפון, כל היישובים בצפון. אנחנו מבינים שהדבר הזה חייב לעבור דרך שינוי מאוד משמעותי" הוא מסר

עוד הוסיף הרמטכ"ל ואמר כי הוא "לא יודע מתי תפתח מלחמה בצפון, אני יודע להגיד לכם שהסבירות למלחמה בצפון בחודשים הקרובים הרבה יותר גבוהה מבעבר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הרמטכ״ל הרצי הלוי בתרגיל מילואים בצפון. 17 בינואר 2024. דובר צה"ל
"המטרה - להחזיר את התושבים לצפון". הרמטכ"ל הרצי הלוי/דובר צה"ל

בנושא זה הוסיף הרמטכ"ל וציין כי "אני חושב שאנחנו מתחילים אותה עם הרבה יותר יתרונות, ניצחון, ביטחון עצמי אצלנו, ביטחון ירוד אצלם, הרבה מאוד ניסיון, יכולות, הפתעות לייצר, התקדמויות שנעשו, מה שנשאר להתאמן ברצינות, רוח חזקה של האנשים, וכשנצטרך אנחנו נלך קדימה בכל הכוח".

זמן קצר לפני הצהרת הרמטכ"ל, תקפו כוחות צה"ל חוליית מחבלים שביצעה ירי אל עבר ראש הנקרה. כמו כן, מטוס קרב של חיל האוויר תקף במהלך היום כמה מטרות טרור של חיזבאללה, בהם גם משגרי טילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully