וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'יפ התהפך ועלה באש: רס"ר במיל' אנואר סרחאן נפל בתאונת דרכים מבצעית

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 19:11

בן ה-26 מחורפיש היה מעורב בתאונה בין ג'יפ צבאי ומשאית סמוך לגוש עציון. הרכב התהפך על צידו, והתחמושת שהייתה בתוכו החלה לבעור ולהתפוצץ. כוחות רפואה ניסו לחלץ את הפצועים, אך קבעו את מותו של סרחאן במקום. 4 בני אדם נוספים נפצעו בתאונה

3 פצועים קשה בתאונת דרכים במחלף המוביל/מערכת וואלה!

דובר צה"ל הודיע היום (רביעי) כי רס"ר (מיל') אנואר סרחאן, בן ה-26 מחורפיש, נהרג בתאונת דרכים מבצעית בין ג'יפ למשאית במרכז הארץ. כוחות רפואה שהגיעו לזירת התאונה קבעו את מותו במקום, והעניקו טיפול לארבעה פצועים נוספים, בהם איש מילואים במצב קשה.

רס״ר (במיל׳) אנואר סרחאן, מחורפיש, לוחם בגדוד 910, חטיבה מרחבית עציון, נפל בתאונת דרכים מבצעית במרכז הארץ, בן 26 בנופלו.. דובר צה"ל
אנואר סרחאן/דובר צה"ל
תאונת הדרכים בה נפל רס״ר (מיל׳) אנואר סרחאן. 17 בינואר 2024. דוברות כבאות והצלה מחוז יו"ש, אתר רשמי
תאונת הדרכים בה נפל חייל המילואים רס"ר (מיל') אנואר סרחאן/אתר רשמי, דוברות כבאות והצלה מחוז יו"ש

מדובר בתאונת דרכים בין משאית לג'יפ צבאי שהתהפך. התאונה התרחשה בכביש 60, סמוך לגוש עציון. צוותי מד"א, בשיתוף כוח רפואה של צה"ל, הגיעו לזירה וקבעו את מותו של סרחאן במקום. כמו כן, העניקו כוחות הרפואה טיפול לארבעה פצועים נוספים, בהם לוחם מילואים בשנות העשרים בחייו במצב קשה, גבר בן 30 במצב בינוני ושני פצועים נוספים באורח קל.

להב מיכאל רנד, סגן מפקד משמרת בתחנה אזורית יהודה, היה עד לתאונה הקטלנית. רנד מסר כי הג'יפ הצבאי התהפך על צידו ועלה באש, כשרעש של פיצוץ תחמושת עלה מתוכו. הכוחות החלו בפעולות לכיבוי הרכב, תוך שהם מנסים להתקרב לאזור למרות הפיצוצים.

תאונת הדרכים בה נפל רס״ר (מיל׳) אנואר סרחאן. 17 בינואר 2024. דוברות כבאות והצלה מחוז יו"ש, אתר רשמי
הג'יפ הצבאי התהפך ועלה באש/אתר רשמי, דוברות כבאות והצלה מחוז יו"ש

"מתחקור בשטח הבנתי כי ישנו חייל פצוע בחלקו האחורי של הרכב", סיפר רנד, "פתחתי את דלת הרכב, אולם לא הצלחתי לעבור בה בעקבות מערכת הנשימה שלבשתי. הסרתי את מיכל האוויר מהגב, ונכנסתי עם המסכה לרכב והגעתי לחייל כשהוא פצוע, אך בהכרה. חילצתי את החייל לאחור תוך כדי החום הכבד והפיצוצים עד שהעברתי אותו לטיפול רפואי. בהמשך ביצענו פעולות כיבוי וחילוץ משלימות עד שזיכינו את הזירה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully