וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי הממשלה, בגדתם בנו. אנחנו, תושבי העוטף, מאשימים אתכם

מירב כהן, עין השלושה

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 18:02

תמכתם בחמאס ואפשרתם למפלצת לגדול. מכרתם לנו ביטחון. ידעתם על המנהרות בעזה ולא פעלתם. ראיתם בנו אזרחים סוג ב' והתעלמתם מההתרעות על מה שעלול לקרות. אפשרתם לשואה שנייה להתרחש על אדמת העם היהודי. אנו דורשים: החזירו את החטופים ותתפטרו | קול העוטף, פרויקט מיוחד

בווידאו: בין מאות המפגינים בקיסריה שקראו להתפטרו ראש הממשלה ראומה וגדי קדם שבני משפחתם נרצחו בניר עוז/צילום: יואב איתיאל

במקום זה, בו אני עומדת לפניכם, ללמד קטגוריה על ראש ממשלת ישראל, שרי הממשלה ו-120 חברי הכנסת בישראל - אין אני עומדת יחידה. עִמדי ניצבים אלפי קטגורים תושבי עוטף עזה, חלקם לא יכולים להשמיע את קולם כי הם נרצחו ב-7 באוקטובר על ידי הנאצים המוסלמים, ועוד עשרות מהם מוחזקים חטופים במחשכים במנהרות החמאס. הם לא יכולים לשלוח אצבע מרשיעה כלפי מי שבמחדליהם ובעוונותיהם הביאו עלינו שואה וטבח, ולזעוק כלפיהם: אנחנו מאשימים!

לכל כתבות פרויקט "קול העוטף"

אנחנו מאשימים אתכם בכך שבמשך יותר מ-20 שנה מימנתם ותמכתם כספית ופוליטית בחמאס, נתתם למפלצת החמאס לגדול ולהתחמש, לקיים אימונים באש, לירות עלינו טילים, לשרוף את השדות שלנו, לשגר לעברנו בלוני תבערה, לארגן הפגנות אלימות על הגדר מול הישובים שלנו ולשבש את שגרת חיינו.

אנחנו מאשימים אתכם בכך שפעם אחר פעם שלחתם את מיטב חיילינו לקרבות וסבבים צבאיים מול החמאס, שהסתיימו כולם בהפסקת אש שהופרה תוך זמן קצר, לפעמים תוך שעות, ללא כל הישג צבאי או מדיני וללא השמדה או הרתעת האוייב.

אנחנו מאשימים אתכם על שאילצתם את משפחותינו להתפנות מביתנו, על כך שביטלתם לילדינו ימי לימודים, וגרמתם לנו להחסיר ימים במקומות העבודה שלנו ובכך פגעתם גם בחינוך ילדינו וגם בפרנסה שלנו.

מירב כהן מקיבוץ עין השלושה. באדיבות המצולמים
למרות התחנונים לאורך השנים - ראיתם בנו שקופים. מירב כהן/באדיבות המצולמים

אנחנו מאשימים אתכם שגרמתם לכך ששנים אנחנו וילדינו חיים בחרדות ובטראומה ובשגרת חירום לא שפויה. אנחנו מאשימים אתכם בכך שהתייחסתם בזלזול והפקרתם את כיתות הכוננות שלנו ואת הרבש"צים הגיבורים שלנו, שביום פקודה הגנו עלינו בגופם ולא דאגתם להם לאמצעי לחימה, למעמד מוסדר ולמשכורות ראויות. הפקרה שעלתה ברציחתם של רבים מהם.

אנחנו מאשימים אתכם בכך שבניגוד לרצוננו ולבקשותינו הוצאתם את החיילים שאיבטחו את היישובים שלנו ו"מכרתם" לנו תחושת ביטחון שקרית. אנחנו מאשימים אתכם בכך שתליתם את כל ביטחוננו על מכשול ועל מרכיבי הגנה שברגע האמת קרסו כמו מגדל קלפים. מאשימים אתכם על כך שלאורך שנים כתשתם עד דק את החוסן הנפשי שלנו, כמו גם את כושר ההרתעה של צה"ל.

מאשימים אתכם על כך שאפשרתם בניית עיר תחתית בעזה שכוללת מערכת מנהרות אימתנית והתקפית, שידעתם עליה ולא פעלתם נגדה, למרות הסכנה המוחשית שנשקפה ממנה. מאשימים אתכם על כך שלמרות התחנונים שלנו לאורך השנים ראיתם בנו שקופים, אזרחים סוג ב', והתעלמתם מכל נורות האזהרה, ההערכות המודיעיניות, ההתרעות של גורמי הביטחון ומקריאות ההשכמה שלנו על מה שעלול להתרחש על אדמת העוטף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ההרס בזירת הטבח בקיבוץ בארי. 17באוקטובר 2023. רונן זבולון, רויטרס
לאורך שנים כתשתם את החוסן הנפשי שלנו, כמו את כושר ההרתעה של צה"ל. ההרס בבארי/רויטרס, רונן זבולון
קול העוטף!. צילום: זיו ריינשטיין, עיבוד תמונה
קול העוטף!/עיבוד תמונה, צילום: זיו ריינשטיין

מאשימים אתכם על כך שבגדתם בנו, מעלתם באמוננו, הפרתם את החוזה בינינו לבין המדינה. הפקרתם אותנו לנפשנו מול אלפי מפלצות מהחמאס שקמו עלינו לכלותנו. ומעל הכל - על כך שאפשרתם לשואה השנייה של העם היהודי להתרחש על אדמת מדינת היהודים, על אדמת עוטף עזה.

ונוכח כתב האישום החמור הזה אנו דורשים מכם שני דברים:
1. להחזיר את החטופים. עד האחרון שבהם. עכשיו!
2. להגיש לנשיא מכתב התפטרות. של כולכם. מראש הממשלה ועד אחרון חברי הכנסת.


לאחר שתבצעו את שתי הפעולות הנדרשות האלה, אנחנו כבר נדע לבחור לעצמנו הנהגה איכותית וערכית שתדאג לנו ושנהיה ראויים לה. הנהגה שבניגוד אליכם תדע להכריע את החמאס, אבל הפעם על באמת ועל מלא, ושתחזיר אותנו הביתה, למקום עם ביטחון ועם תחושת ביטחון. ועד אז אל תדברו איתי על ניצחון.

למען הסר ספק: עם שרשרת הפיקוד הבכיר של צה"ל עוד נבוא חשבון בהמשך!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully