וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הירי בארביל: עיראק הגישה תלונה נגד איראן למועצת הביטחון של האו"ם

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 8:21

מועצת הביטחון של האו"ם מתכנסת לדיון על עליית בן גביר להר הבית, 5 בינואר 2022. Mike Segar, עיבוד תמונה
מועצת הביטחון של האו"ם/עיבוד תמונה, Mike Segar

עיראק הגישה אמש (שלישי) תלונה נגד איראן למועצת הביטחון של האו"ם, בעקבות ירי הטילים שביצעה האחרונה בעיר ארביל לפני יומיים. זאת, לאחר שמשרד החוץ העיראקי הודיע הבוקר כי במדינה ינקטו בצעדים משפטיים נגד "התוקפנות האיראנית".

לפי משמרות המהפכה, יעדי התקיפה היו "מפקדה של המוסד" ו"יעדי טרור אנטי-איראניים". כמו כן, לדידם, הירי בוצע בתגובה לחיסולים שיוחסו לאחרונה לישראל ועל הפיגוע הקטלני שאירע בתחילת החודש בשטחה על ידי ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש).

באיראן טוענים: שיגרנו טילים לעבר "יעדי טרור" בחבל הכורדי שבעיראק. 15 בינואר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
באיראן טוענים: שיגרנו טילים לעבר "יעדי טרור" בחבל הכורדי שבעיראק. 15 בינואר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"בתגובה לזוועות האחרונות של המשטר הציוני, שגרמו להרג מפקדי משמרות המהפכה וציר ההתנגדות, אחת ממפקדות הריגול המרכזיות של המוסד באזור כורדיסטן בעיראק הושמדה באמצעות טילים בליסטיים", נמסר בהודעת משמרות המהפכה. ישראל לא הגיבה להודעתה של טהראן, שכבר טענה בעבר כי פגעה ביעדים של המוסד בחבל הכורדי בעיראק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully