וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל השמיד מנהרת טרור שחצתה את הרצועה: "שימשה לשינוע מחבלים מהצפון לדרום"

16.1.2024 / 20:00

לוחמי חטיבה 646 וכוחות יהל"ם השמידו תוואי תת קרקעי אסטרטגי של ארגון הטרור שעבר מתחת לציר "צאלח א-דין" וחצה את רצועת עזה בין המרחב הצפוני לזה הדרומי. לפי דובר צה"ל, התוואי השתרך לאורך מאות מטרים ועומקו כ-9 מטרים | צפו בתיעוד

תיעוד מאיתור מנהרות טרור בעזה - והשמדתן/דובר צה"ל

לוחמי חטיבה 646 וכוחות יהל"ם השמידו היום (שלישי) מנהרת טרור אסטרטגית של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה - כך חשף דובר צה"ל. מנהרת הטרור שהושמדה עברה מתחת לציר "צאלח א-דין" החוצה את רצועת עזה בין המרחב הצפוני לזה הדרומי.

לכל העדכונים מהמלחמה

בדובר צה"ל מסרו כי "כוחות אוגדה 99 פועלים במרחב מחנה נוציראת, צוות הקרב החטיבתי 646 בשיתוף כוחות יהל"ם ולוחמי ההנדסה של אוגדה 99 השמידו תוואי תת קרקעי אסטרטגי של ארגון הטרור חמאס, החוצה את נחל הבשור".

"התוואי, שמשתרך לאורך מאות מטרים ועומקו כ-9 מטרים, לוחמי חטיבה 646 וכוחות יהל"ם השמידו מנהרת טרור אסטרטגית של ארגון הטרור חמאס. לאור פעילות הכוחות באזור, נפתח ציר תנועה חלופי", מסרו.

תיעוד מאיתור מנהרות טרור בעזה - תוואי המנהרות מתחת לצאלח א-דין. דובר צה"ל
תיעוד מאיתור מנהרות טרור בעזה - תוואי המנהרות מתחת לצאלח א-דין/דובר צה"ל

מוקדם יותר פורסם כי צוותים של יחידת מגלן ויחידת אגוז פשטו על משרדיהם של מפקדים בכירים של הגדוד הדרומי של חטיבת חאן יונס. ביניהם, משרדו של מפקד הגדוד, שבו אותרו אמצעי לחימה רבים, נשקים, תחמושת ורימונים. כמו כן, הלוחמים זיהו במרחב מצלמות תצפית של חמאס אותן השמידו.

הפשיטה מגיעה כתוצאה מהתקפה של לוחמי צוות הקרב של עוצבת הקומנדו על תשתיות טרור באזורים נוספים במרחב חאן יונס. להתקפה קדמה מעטפת אש מדויקת של מכלול האש, שתקף מספר מטרות, ביניהן מטה הג'יהאד האיסלאמי פלסטיני.

לוחמי יחידת דובדבן פשטו על עשרות תשתיות טרור בדרום חאן יונס, במהלך הפשיטה נתקלו הלוחמים בחוליית מחבלים, ניהלו מולם קרב וחיסלו אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully