וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע ברעננה: 11 פצועים עדיין מאושפזים בבתי החולים, 5 במצב קשה

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 9:34

במרכז שניידר לרפואת ילדים עדכנו שבעה ילדים ובני נוער מאושפזים במחלקה, ביניהם נער בן 16 עדיין במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם. בבית החולים בילינסון מטופלים שני פצועים במצב קשה, במרכז רפואי מאיר גבר ואישה במצב קשה בטיפול נמרץ

בווידאו: פיגוע דריסה ודקירה: לפחות 19 פצועים במספר זירות בעיר/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, רויטרס

אישה כבת 70 נרצחה ולפחות 18 בני אדם נפצעו בדרגות שונות אתמול (שני) בפיגוע משולב דריסה ודקירות ברעננה. היום בתי החולים מעדכנים כי 11 פצועים עדיין מאושפזים, ביניהם חמישה במצב קשה. במרכז שניידר לרפואת ילדים עדכנו שבעה ילדים ובני נוער מאושפזים במחלקה, ביניהם נער בן 16 עדיין במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם.

בבית החולים בילינסון מטופלים שלושה פצועים מהפיגוע, ביניהם שניים במצב קשה. הפצוע הראשון, בשנות ה-60 לחייו, במצב קשה ומעט יותר יציב אך עוד לא יצא מכלל סכנה. הפצוע השני, בשנות ה-30 לחייו, גם במצב קשה אך יציב. שניהם מורדמים ומונשמים. פצועה נוספת במצב קל צפויה להשתחרר במהלך היום.

במרכז רפואי מאיר בכפר סבא מטופלים ארבעה פצועים, מתוכם גבר ואישה במצב קשה בטיפול נמרץ כללי. פצוע נוסף במצב בינוני ופצועה נוספת במצב קל.

חשד לפיגוע דריסה ודקירה,רחוב אחוזה רעננה, 15 בינואר 2023. מד"א
זירת הפיגוע ברעננה/מד"א

דובר משטרת ישראל ניצב משנה אלי לוי התייחס לאירוע הבוקר בתוכנית של אודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103FM. "זה פיגוע לא שגרתי במרחק בין זירה לזירה", אנו בכוננות שיא", הסביר לוי. על תופעת השב"חים, האשים דובר המשטרה את הישראלים שתומכים בתופעה ואמר כי חייב לטפל בהם במהירות. "בסוף יש ישראלים שמסיעים אותם, מלינים אותם, מעסיקים אותם, ובסוף כמו שאומר המפכ"ל כבר שלוש שנים, כל אחד מהשב"חים האלה יכול להיות פצצת זמן", אמר.

לדבריו, יש עשרות התרעות לפיגועים מדי יום, וביקש את עירנות הציבור במציאת השב"חים והסגרתם למשטרה. "אם אתם גרים באיזה בניין או מול המשרד שלכם יש איזה אתר בנייה ואתם יודעים שיש שם שב"חים - להודיע למשטרת ישראל בהקדם כי כל שב"ח כזה יכול להיות המחבל הבא".

עוד בוואלה!

פיגוע משולב ברעננה: אישה נרצחה, 18 נפצעו מדריסה ודקירות

לכתבה המלאה

על פי החשד, המחבלים, אחמד ומחמוד זידאת, החליפו שלושה כלי רכב, דרסו את הולכי הרגל בכמה זירות בעיר ואף דקרו חלק מהם. לאחר שנעצרו התברר כי הם שוהים בלתי חוקיים ללא היתר עבודה שגרים בחברון ועבדו במכון שטיפת רכבים סמוך לזירת הפיגוע, ברחוב חורשים. מעסיקם נעצר על ידי המשטרה, בחשד שהעסיק אותם ללא אישורי עבודה. מעט לפני שנעצר, העלה אחד מהמחבלים פוסט לטלגרם שם כתב: "אללה אכבר, נקמתי, אללה אכבר". המפכ"ל קובי שבתאי אמר בזירה: "שני המחבלים קרובי משפחה שנכנסו לישראל בדרך לא חוקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully