וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: רס"ל במיל' ניצן שסלר נפל בקרב ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 10:32

ניצן, בן 22 מחדרה, לחם בגדוד 7155 של עוצבת 'חוד החנית' ונפל אתמול בקרב בדרום הרצועה. הוא הותיר אחריו הורים, אביו ארז ואימו פרח, ואת האחיות שי ושיר. חבריו ליציע נפרדו: "נשרף הלב, ממש לפני כמה ימים ביקש למסור אהבה גדולה מחאן יונס לכל אוהדי הפועל תל אביב"

בווידאו: כוחות צוות הקרב של חטיבת גבעתי בעיצומה של לחימה בדרום רצועת עזה/דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר הבוקר (שלישי) לפרסום כי רס"ל במיל' ניצן שסלר, בן 22 מחדרה, לוחם בגדוד 7155, עוצבת 'חוד החנית', נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. ניצן הותיר אחריו הורים ושני אחים. אביו, ארז, עובד בחברה המספקת שירותים למערכות צנרת תעשייתית ואימו, פרח אחות בחדרי הניתוח במרכז הרפואי הלל יפה.

הלווייתו תיערך היום (שלישי) בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בחדרה. המשפחה יושבת שבעה ברחוב חטיבת הנחל 1 חדרה.

רס"ל במיל' ניצן שסלר, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, 16 בינואר 2024. דובר צה"ל, דובר צה"ל
חלל צה"ל רס"ל במיל' ניצן שסלר/דובר צה"ל, דובר צה"ל

ניצן שלח לפני כמה ימים תמונה שלו מתוך הרצועה כשהוא מחזיק בידו צעיף של קבוצת הפועל תל אביב. הבוקר בקבוצה פרסמו את התמונה, ונפרדו ממנו: "נשרף הלב. ממש לפני כמה ימים, קיבלנו הודעה מניצן שסלר, לוחם במילואים בגדוד 55. הוא שלח לנו את התמונה הזאת, מחאן יונס, וביקש למסור אהבה גדולה לכל האוהדים. היום הוא נפל ברצועה. ניצן אהד את הקבוצה בכל רמ"ח איבריו, תחסר לנו ביציע חבר. כואבים ומחבקים את המשפחה. ניצן שסלר ז"ל, לעולם לא תצעד לבד".

המשפחה מתגוררת בסמוך לאיצטדיון הפועל חדרה, שהיה חלק משמעותי בחייה. ניצן שיחק במשך שנים במחלקות הילדים של הפועל חדרה, אביו ארז ליווה אותו לאורך השנים והיה מנהל במספר קבוצות.
האחות שי שיחקה בקבוצת הנשים "מכבי כשרונות חדרה".

חלל צה"ל ניצן שסלר, 16 בינואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התמונה האחרונה ששלח מתוך הרצועה. חלל צה"ל ניצן שסלר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פרח וארז, הוריו של חלל צה"ל ניצן שסלר. שלומי גבאי
פרח וארז, הוריו של חלל צה"ל ניצן שסלר/שלומי גבאי

עיריית חדרה פרסמה הודעה רשמית בנוגע למותו של שסלר, וסיפרה כי הוא התחנך בעיר ושיחק במחלקת הנוער של הקבוצה בעיר. "העיר חדרה כואבת ומתאבלת על נפילתו של רס"ל (מיל') ניצן שסלר, עת הגן על מדינת ישראל ועל ביטחון תושביה", כתבה. "ניצן, בן 21 במותו, היה לוחם בגדוד 7155, עוצבת חוד החנית, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. הותיר אחריו הורים, אביו ארז ואימו פרח - אחות במרכז הרפואי הלל יפה, ואת האחיות שי ושיר".

"ניצן גדל בשכונת בית אליעזר, התחנך בבית ספר "אילן רמון", בחטיבת הביניים תיכון בית אליעזר ובתיכון חדרה", נמסר. "הוא אהב כדורגל ושיחק במחלקת הנוער של הפועל חדרה. בשם תושבות ותושבי העיר, ראש העירייה וחברי מועצת העיר אנו שולחים תנחומים ומשתתפים בצערה העמוק של משפחת שסלר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully