וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיק חזר הביתה: לוחמי נח"ל מצאו תרמיל שנגנב מהעוטף - והחזירו אותו לבעליו

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 22:08

במהלך פשיטה על ביתו של מ"פ חמאס, מצאו חיילי צה"ל תיק גב ובו תחמושת רבה. על תיק הגב נמצאה הקדשה, "באהבה מוועדת חיילים, כפר תבור". לאחר בירור, הצליחו למצוא את בעלי התיק - צעירה תושבת הכפר שהחלה שנת שירות בבארי. "התיק חזר, עכשיו נשאר שכולם יחזרו הביתה"

בווידאו: ישראל שובתת למשך 100 דקות להזדהות עם החטופים ומשפחותיהם/מטה משפחות החטופים

במהלך פשיטה על ביתו של מ"פ בחמאס, מצאו כוחות צה"ל טילים ותחמושת שהייתה מיועדת למחבלים. אחד הלוחמים התפלא לגלות כי תיק הגב בו נמצאה התחמושת, נגנב מהישוב הסמוך אליו. "באהבה מוועדת חיילים, כפר תבור", נכתב על התיק. "צדק פואטי - התיק הזה חוזר הביתה".

שני הדר פרסמה בחשבון הפייסבוק שלה את הסיפור, שהחל בהודעה שקיבלה מה"מפ של בנה, שנלחם כעת בעזה. "לפני כמה ימים קיבלנו בקבוצת ההורים של הנחלאווים הודעה מהמ"פ, הוא רצה לרומם את רוחנו אחרי יותר מדי זמן שלא שמענו מהילדים", היא כתבה. בהודעה סיפר המפקד כי מחלקה של חיילים פשטה על בית מ"פ חמאס, שם ואיתרה משגרי RPG ותחמושת נוספת.

חיילי נח"ל מצאו תיק גב ישראלי ברצועת עזה  והחזירו אותו לבעליו. 14 בינואר 2024. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התיק שנמצא ברצועת עזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

האם המשיכה וסיפרה בפוסט כי "החייל שבתמונה, הבן הבכור המתוק שלי, אחרי שבועיים וחצי שלא שמענו ממנו, יצא אתמול בערב מעזה וכשהתקשר הוא סיפר לנו את הסיפור מזווית הראיה שלו", היא כתבה , "באותו נמצא תיק מלא תחמושת. מכל התיקים שבעולם, מכל הכתובות שבעולם, על התיק ההוא היתה הכתובת הבאה: 'באהבה מוועדת חיילים, כפר תבור'. כאן, ליד הבית".

לאחר מציאת התיק, החליט אותו החייל לברר ולנסות להחזירו לבעליו. לבסוף נמצעה צעירה, תושבת הכפר, שעושה כעת שנת שירות בבארי. את התיק קיבלה מוועדת חיילים של הכפר כשהתחילה את שנת השירות, אולם בשבת השחורה הוא נגנב על ידי המחבלים. "צדק פואטי או איך שלא תקראו לזה - התיק הזה חוזר הביתה. והבן שלי מצא אותו. ועכשיו נשאר רק שכולם, אבל כולם, יחזרו הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully