וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש לסייעת מנס ציונה שהתעללה בפעוטות: רק 8 חודשי עבודות שירות

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 19:55

בית המשפט גזר על סוזי אלוני, סייעת בגן "שביל החלב", עבודות שירות. זאת, לאחר שבמסגרת עסקת טיעון הודתה בעבירות תקיפה כלפי שישה פעוטות. על פי הצילומים, אלוני נהגה למשוך בכוח פעוטות מהרגלים והידיים, להשליך אותם על המזרן ולהישען עליהם בגופה

בווידאו: "מלאך המוות": מטפלות מואשמות במאות מקרי התעללויות/מערכת וואלה!

בית משפט השלום ברחובות גזר היום (ראשון) שמונה חודשי עבודות שירות בלבד על סוזי אלוני, בת 51 מראשון לציון, שהואשמה בתקיפת שישה פעוטות כשעבדה כסייעת בגן ילדים בנס ציונה.

במסגרת הסדר טיעון, אלוני הורשעה והודתה בביצוע ריבוי עבירות של תקיפה כלפי שישה פעוטות בני כשנתיים, שהיו תחת השגחתה בן הילדים "שביל החלב". בכתב האישום צוין כי בין היתר אלוני משכה בכוח את הפעוטות בידיהם ורגליהם והצמידה אותם בחוזקה למזרן כשניסו להתרומם. בנוסף, אלוני סובבה פעוטה באוויר טרם הניחה אותה על המזרון. במקרים נוספים, היא נשענה בגופה על הפעוטות כששכבו על המזרנים.

גננת וסייעת במעון בחולון נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות 16.06.22. ללא, עיבוד תמונה
נשענה בגופה על הפעוטות כששכבו על המזרנים. גן ילדים/עיבוד תמונה, ללא

במעמד מתן גזר הדין, מסרה השופטת קרן וקסלר כי "מעשי התקיפה אינם ברף הגבוה ומתבטאים בעיקר במשיכות גפיהם של הפעוטות, השלכתם אל המזרון מגובה נמוך מאד או הצמדתם אל המזרון ואין מדובר בהכאתם או בהתעללות בהם".

השופטת מסר כי צפתה במצלמות האבטחה וכי על פי הצילומים "כל המעשים מתבצעים במהלך ניסיונות הרדמה של הפעוטות, כשחלקם מתקשים לשכב במקומם". עוד הוסיפה השופטת כי על פי הצילומים, ברוב הפעמים ישבה או שכבה אלוני לצד הפעוטות, לעיתים בחברת סייעות נוספות, ועיינה בטלפון הניד שלה, כשמדי פעם "משכה, השליכה או הצמידה פעוט 'סורר' למזרון, כבדרך אגב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אמא מלווה את בתה ליום הראשון בגן. ShutterStock
"משכה, השליכה או הצמידה פעוט 'סורר' למזרון". גן ילדים/ShutterStock

אולם, השופאת הוסיפה והצהירה כי "גם אם אין מדובר באלימות של ממש ,הרי שמצופה ממי שנטלה על עצמה תפקיד של טיפול בפעוטות כי תנהג כלפיהם ברוך ובעדינות ובכך כשלה הנאשמת". לבסוף, נגזרו על אלוני שמונה חודשי עבודות שירות , ופיצוי כספי בסך 27 אלף שקלים להורי הפעוטות.

עו"ד אביעד חייט, הסנגור של אלוני, מסר בתגובה כי "טרם יבשה הדיו על פרוטוקול פסק הדין, נלמד אותו ונשקול את המשך ההליכים, על פניו נראה כי בית המשפט הנכבד שאף לאזן בין שיקולי הענישה ואולם נראה שניתן היה להתחשב בכלל הנתונים שעמדו לנגד עיני בית המשפט, חרף החומרה המתוארת בכתב האישום אין המדובר בתיק שקרוב לפרשיות החמורות שפורסמו בעת האחרונה ולכן הענישה בפסק הדין לא כללה מאסר מאחורי סורג ובריח והכל בלא להקל ראש בביצוע העבירות, כולי תקווה שגם מרשתי תוכל לשקם את חייה, מדובר באדם טוב שמעד וביצע מעשה רע הא ותו לאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully