וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מרדף: לוחמי ההגנה מרחבית של חטיבת עציון חיסלו שני מחבלים שפרצו מחסום

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 16:48

רכב פלסטיני פרץ היום (ראשון) בצהריים מחסום צבאי סמוך למיצד שבהרי יהודה בחטיבת עציון ונמלט. הכוח ביצע מרדף אחר רכב המחבלים, שבמהלכו המחבלים ירו לעבר הכוחות. החיילים פתחו באש לעברם וחיסלו אותם. במקום אותר הרובה ששימש את המחבלים, גרזן ותחמושת.

בתגובה לחיסול המחבלים, אמר ראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע, שלמה נאמן, כי הוא "מחזק את ידי חיילי ההגנה המרחבית של צה"ל. התושבים הגיבורים שלנו שהגיבו במהירות ומנעו אסון כבד.
האוייב לא נח בשום מקום, ומתקפות הטרור ביהודה ושומרון בתקופה האחרונה מעידות על כך. הרשות הפלסטינית אחראית בלעדית לייצור עוד חזית נוספת מול מדינת ישראל ואנו, מתיישבי יו"ש, היינו ונמשיך להיות למגן אמיתי עבור המדינה כולה".

לדברי ראש המועצה, המצב הבטחוני "מחדד עוד יותר את צדקת טענותנו על הצורך המיידי למרכיבי הביטחון ביו"ש בבסיס התקציב. כפי שלא צודק ולא הגיוני שחיילי צה"ל יגייסו תרומות לטובת לחימתם באויב, לא הגיוני ולא צודק שבעת מלחמה ההתיישבות תעמוד כעני בפתח עבור תקציבי ביטחון.
אני פונה לשרי הממשלה - שימו לזה סוף. הכניסו את התקציב הזה לבסיס התקציב, ותייצרו ביהודה ושומרון מעטפת ביטחונית משמעותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully