וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היתקלות בחאן יונס: פרטים חדשים על נפילתו של לוחם כפיר רועי טל

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 17:06

במהלך פשיטות שביצע גדוד דוכיפת של חטיבת כפיר בדרום הרצועה, אותרה תחמושת רבה ומדים של מחבלי נוח'בה - כך פרסם דובר צה"ל. באותה הפעילות, פשט הכוח על מבנה ששימש לפעילות טרור במחרב ונתקל במחבל שפתח לעברם באש - רועי נהרג בעת חילופי הירי

מצבור פצצות מרגמה, מטענים, נשקי קאלצ'ניקוב ומדים של לוחמי נוח’בה; לוחמי חטיבת כפיר נלחמים בחאן יונס/דובר צה"ל

סמל רועי טל בן 19 מכפר יהושע, לוחם בגדוד 94 של חטיבת כפיר, שנפל בקרב בדרום רצועת עזה לפני כשבוע - נהרג במהלך היתקלות של הכוח עם מחבל בתוך מבנה המשמש לפעילות טרור בחאן יונס - כך פרסם דובר צה"ל היום (ראשון).

כמו כן, לוחמי החטיבה, שכאמור נלחמים בימים אלו בדרום הרצועה, איתרו במרחב תחמושת רבה ומדים של לוחמי נוח'בה: "במהלך פשיטות ממוקדות שביצעו הלוחמים אותרו מטענים, ראשי קרב לטילים ורקטות, נשקי קאלצ'ניקוב, מחסניות, רימונים ומדים של לוחמי נוח'בה. בנוסף, הכוחות איתרו בסריקות מצבור פצצות מרגמה", מסרו בדובר צה"ל.

לוחמי חטיבת כפיר נלחמים בחאן יונס. דובר צה"ל
לוחמי חטיבת כפיר נלחמים בחאן יונס/דובר צה"ל
לוחמי חטיבת כפיר נלחמים בחאן יונס. דובר צה"ל
לוחמי חטיבת כפיר נלחמים בחאן יונס/דובר צה"ל
סמל רועי טל. 9 בינואר 2023. דובר צה"ל
סמל רועי טל. 9 בינואר 2023/דובר צה"ל

כמו כן, הוסיפו: "במהלך פשיטה על מבנה המשמש לפעילות טרור, הלוחמים נתקלו מטווח קרוב במחבל אשר ירה לעברם. הלוחמים השיבו בירי, ובחילופי האש נהרג לוחם מגדוד דוכיפת, סמל רועי טל ז"ל".

מהמועצה האזורית עמק יזראעל, בה גדל מסרו לאחר ההודעה על נפילתו: "ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, תושביה ועובדיה המומים, אבלים וכואבים את נפילתו של סמל רועי טל ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, תושביה ועובדיה המומים, אבלים וכואבים את נפילתו של סמל רועי טל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully