וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק בין צעירים": בן 22 ממעלה אדומים חשוד שירה בחברו בשוגג

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 23:37

אקדח. לשכת השריף של מחוז פינלאס, אתר רשמי
אקדח/אתר רשמי, לשכת השריף של מחוז פינלאס

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) את מעצרו של אביה אביוף, בן 22 ממעלה אדומים, שחשוד שירה הלילה למוות בחברו אביעד מריאן - עם אקדח שקיבל בחודש נובמבר - לאחר ההקלות בתנאים למתן רישיון נשק שנקבעו בעקבות 7 באוקטובר. במשטרה מייחסים לאביוף ביצוע עבירות של המתה בקלות דעת, גרימת מוות בכוונה או באדישות.

על פי החשד, אביוף, מריאן ואדם שלישי, בעל האקדח, התכנסו למפגש בדירה במעלה אדומים. "משחק בין צעירים" הוא מה שככל הנראה הוביל לירי. לקראת השעה 23:00 התקבל דיווח במד"א על אדם שנורה ונפצע ומותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. בחקירתו במשטרה הודה אביוף כי החזיק באקדח ובשוגג ירה על חברו בן ה-21. סניגורו של אביוף טען: "הוא בוכה שחברו לא חי, לא בגלל שהוא עצור".

גם מעצרו של בעל האקדח, תושב העיר בן 22 , הוארך ב-6 ימים. לטענתו, הוא נכח בחדר אחר ושמע את הירי. לבקשת סניגורו, עו"ד דותן דניאלי שמייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, שמו של החשוד נאסר בפרסום. "מדובר באירוע טרגי ביותר ואנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת המנוח. הצעיר בעל האקדח נמצא במצב נפשי קשה, לאחר שחבר ילדתו הטוב מת באירוע", מסר עו"ד דניאלי. "הוא כמובן משתף פעולה באופן מלא עם החוקרים, ואנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתו ותקדים לשחררו".

  • עוד באותו נושא:
  • אקדח
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully