וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח באום אל פחם: תושב העיר נורה למוות ברכבו

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 22:33

צוות מד"א שהוזעק למקום, מצא את היתם אגבאריה כבן ה-30, עם פציעות ירי בגופו וללא סימני חיים - ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות באזור בניסיון לאיתור חשודים - טרם נעצר איש

בווידאו: צעיר נרצח מירי על רכבו, אום אל פחם, 11 בינואר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

היתם אגבאריה, תושב אום אל פחם בן 30, נורה למוות הערב (חמישי) ברכבו בעיר. המשטרה שהגיעה לזירה פתחה בסריקות באזור לאיתור חשודים ברצח. צוות מד"א שהוזעק למקום איתר את אגבאריה עם פציעות חודרות בגופו וללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו. הרקע המסתמן הוא סכסוך בין עבריינים.

חושבי מד"א אמאל ח'טיב ויוסף ג'בראין סיפרו: "הפצוע ישב בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

עיריית אום אל-פחם גינתה את הרצח. בהודעה שפרסמה העירייה היא מוקיעה את "הפשע הנתעב שגבה את חייו של היתם אגבאריה לאחר שנורה על ידי תוקפים אלמונים בתוך מכונית בה נהג". עיריית אום אל פחם קוראת למשטרה "לשים קץ לטרגדיה הזו בחברה הערבית שלנו, שקטלה 244 צעירים באירועי אלימות ורצח שונים במהלך השנה האחרונה, 2023, השנה העקובה מדם והכי אלימה אי פעם".

היתאם אגברייה, קורבן רצח, אום אל-פחם, 11 בינואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
היתאם אגברייה, קורבן רצח, אום אל-פחם, 11 בינואר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שעות ספורות קודם לכן, גבר בן 30 נהרג לאחר ששהה ברכב שהתפוצץ ועלה באש בטירה - ולפי החשד היה קורבן לחיסול. צוות מד"א שהוזעק לזירה, מצא את הגבר בתוך הרכב הבוער, כשהוא ללא סימני חיים ועם כוויות קשות, וקבע את מותו במקום. שוטרים שהוזעקו למקום מצאו בסביבת הרכב השרוף שרידי מטען חבלה, שנאספו ונלקחו לחקירה במעבדת זיהוי פלילי. חקירת האירוע נמשכת.

בעקבות שני מקרי הרצח הערב, ארגון "יוזמות אברם" עדכן כי מתחילת שנת 2024, חמישה ערבים קיפחו את חייהם בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully