וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ידע שובע: תושב ירושלים מואשם שהונה בעשרות אלפי שקלים - והזמין לעצמו ארוחות סושי

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 18:52

על פי האישום, ניר עזרא, אסיר משוחרר שמתגורר סמוך לירושלים, הונה זייף מסמכים והונה כספים מביטוח לאומי, מצלם אירועים שהעסיק אותו ומקורבנות תמימים שאת פרטי כרטיס האשראי השיג לאחר שהודלפו לקבוצות טלגרם. עם ההון הגנוב רכש מוצרי סלולר וארוחות סושי באופן קבוע

בטחון מידע מציל חיים!/ענף הדרכה אמ"ן.

כתב אישום הוגש היום (חמישי) בבית המשפט השלום בירושלים נגד ניר עזרא, בן 35 ממטה יהודה, בגין הונאה של עשרות אלפי שקלים מקורבנות שונים. עזרא, ששוחרר ממאסר בתחילת השנה לאחר עונש על עבירות דומות, מואשם כעת שעם הכסף הגנוב ביצע רכישות מחנויות שונות, ובין היתר נהג להזמין ארוחות סושי באופן קבוע. כתב האישום הוגש בתום חקירה שניהלו חוקרי מפלג הונאה ופשיעה כלכלית במחוז ירושלים של יחידת התביעות המשטרתית.

בפברואר, הנאשם נרשם ללימודי מקצוע במכללה בירושלים, אותם עזב לאחר זמן קצר, אך לא לפני שזייף מסמכים וקיבל קצבת הכנסה מביטוח לאומי בסך 13 אלף שקלים. באוגוסט, הועסק אצל צלם אירועים בירושלים, ולאחר שקיבל תשלום בסך 600 שקלים - גנב מחשבונו של מעסיקו 42 אלף שקלים נוספים, כך על פי האישום. במקביל, כאמור, הנאשם השיג פרטים של כרטיסי אשראי שזלגו לקבוצות טלגרם באופן לא חוקי ורכש מוצרים בעשרות אלפי שקלים.

"לצערנו, לעולם הטכנולוגי בימינו, יש גם 'מחיר' של דליפת מידע הפוגעת בציבור, ולכן חשוב שכל אזרח ישים לב מידי יום, האם ישנם חיובים בכרטיס האשראי שבבעלותו של עיסקות שאינן מוכרות לו. חברות האשראי השונות מכירות בדבר ולרשות הלקוח שנעקץ, מסגרת הגנה מטעמם", סיפר רס"מ ניסים אוחנא, ראש צוות החקירה במחלק פשיעה מקוונת ימ"ר ירושלים, שהתייחס לפרשיית ההונאה.

סושי אטריות אורז צמחוני. מיכל לוי אלחלל, מערכת וואלה!
הונה עשרות אלפים - והזמין לעצמו סושי, כך על פי האישום/מערכת וואלה!, מיכל לוי אלחלל

"מדובר בחקירתו של נאשם שהן רק לפני שנה שוחרר ממאסר בגין עבירות דומות, שבשל מעשיו ותחכום חלקן הרב של אופי העבירות, הצריכו חקירה מעמיקה בסופו של יום הצלחנו לגבש תשתית ראייתית שהבשילה לכדי כתב האישום שהוגש בשבוע על ידי יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully