וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקת בהצהרה משותפת עם סגן קנצלר גרמניה

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 14:01

ניר ברקת, בהשבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
ניר ברקת/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

השר ניר ברקת קיים היום (חמישי) הצהרה משותפת עם סגן הקנצלר הגרמני ד"ר רוברט האבק בירושלים. השר ברקת אמר: בית הדין בהאג פתח במשפט נגד מי שמגן על עצמו במקום נגד מי שביצע את הטבח הנורא ביותר נגד יהודים מאז השואה. במקום לפתוח במשפט נגד חמאס בית הדין הצבוע בהאג חוקר את ישראל עם טענות שקריות, המצאות ועלילות דם אנטישמיות. זה האבסורד הכי גדול שמישהו יכול היה לחשוב עליו. אנטי ישראליות היא האנטישמיות החדשה. בית הדין בהאג עושה עוול לנרצחי הטבח בשבת השחורה ולמשפחות שלהם ובעיקר פועל בצביעות בלתי נתפסת".

"מדינת ישראל פועלת יותר מכל מדינה כדי להמנע מפגיעה בחפים מפשע ובסוף בית הדין בהאג רודף אותנו. זה קרקס של צביעות. אני מודה לך סגן הקנצלר, על עמידתך האיתנה למען ישראל ולמען הצדק ועל החברות הכנה של גרמניה. בשם מדינת ישראל אני מודה לך ולממשלת גרמניה על התמיכה הנחרצת שלכם בזכות שלנו להגן על האזרחים שלנו מהטרור של חמאס".

ניר ברקת בועידת המפרץ הבינלאומית האזורית. 21 במרץ 2023. שאולי לנדנר, אתר רשמי
ניר ברקת/אתר רשמי, שאולי לנדנר

סגן הקנצלר האבק השיב, "לישראל יש את כל הזכות להגן על עצמה מול חמאס. אסור לאפשר לזוועות של ה-7 באוקטובר לחזור על עצמן. אני מדבר בשם כל העם הגרמני, אנחנו עומדים בסולדיריות עם ישראל. לישראל יש את הזכות להגן על החיים של האזרחים שלה, אנחנו מאוחדים בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully