וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוחלט לא לאשר את בקשת חד"ש לקיים אסיפה בשבת

עודכן לאחרונה: 12.1.2024 / 1:03

מפקד מחוז חוף - ניצב דני לוי החליט לאחר שקיים דיון מעמיק והערכת מצב שלא לאשר את בקשת תנועת חד"ש לקיים אסיפה שתוכננה ליום שבת ( 13/1/24 ) בחיפה בבית הספר תאופיק טובי בשכונת הואדי

בתשובתו נימק ניצב לוי

" המשימות העומדות לפתחו של מחוז חוף אל נוכח התרחישים והאיומים הקיימים הינן משימות מרובות המצריכות כוח אדם רב אשר מוקצה לכל אורך גיזרת המחוז על מנת לשמור על חיי אדם , על הסדר הציבורי ועל בטחון הציבור וזאת לצד המשימות הקלאסיות של המשטרה "

" בשים לב לאחריות המוטלת על מפקד המחוז בגזרת מחוז חוף בעת הזו , הנסיבות המיוחדות המאפיינות את מחוז חוף בימים אלה , מסד הנתונים שהוצג הכולל גם את לקחי העבר תרחישי האיום העומדים לפתחנו , הרי שלא ניתן להקצות את הכוחות הנדרשים על מנת לאפשר את קיום האסיפה "

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר:
אני מודה לממז שקבע שאין מקום ששוטרי ישראל שעסוקים יום וליל בהגנה על חיי אדם והחזרת הביטחון למדינת ישראל יתעסקו בלהגן על אזרחים קיצונים שבוחרים לתמוך באויב מסרבים לקרוא לחמאס ארגון טרור והכי חמור דורשים את הפסקת המלחמה ללא חיסול ראשי החמאס או החזרת החטופים באופן מידי.
ההפגנה המתוכננת הייתה פוגעת קשות בביטחון מדינת ישראל ובדו הקיום הנפלא ששורר בחיפה.
לא לחינם תכננה חד"ש להביא הסעות מכל רחבי הערים הערביות כי ציבור תושבי העיר יהודים וערבים כאחד מאסו בפרובוקציות האלה ולא מגיעים לאירועים האלה.
נמשיך ונפעל לניצחון ישראל החזרת החטופים חיסול הטרור ושלום אמיתי.

"שותפות השלום" הכוללת מספר רב של קבוצות, תנועות וארגונים הפועלים למען שלום ושוויון מסרה כי היא מצרה על החלטת המשטרה שלא לאשר את ההפגנה שלה במוצ"ש בחיפה.בהודעה מצידה מסרה כי, "שותפות השלום עומדת על הזכות החוקית להפגין בעד קץ המלחמה, הסדר מדיני, החזרת החטופים, הפסקת פעולות גזעניות, וחיזוק האוכלוסיות המוחלשות ומודרות. על כן החלטנו לדחות את ההפגנה לשבוע הבא ולנסות שוב לקבל אישור מן המשטרה. במידה וההפגנה לא תאושר נאלץ לפנות לערכאות מתוך שאיפה לממש את הזכות הבסיסית בדמוקרטיה להפגין בעד שלום. בדמוקרטיה אמיתית אין להשלים עם סתימת פיות".

  • עוד באותו נושא:
  • חד"ש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully