וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזה לאבא של נעדר מהנובה כדי לבטל דוח

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 10:03

אדם פנה למרכז פניות הנהגים של אגף התנועה בדרישה לבטל את דוח שקיבל "בנו" שנעדר לאחר הטבח בפסטיבל ליד רעים. הוא אף הגדיל לעשות והשתמש בתמונה של אחד הנרצחים. לאחר בדיקה, התגלה כי האדם משקר והוא נעצר: "מזעזע לחשוב שאדם יצהיר על עצמו שהוא נרצח בשביל לבטל דוח"

זהבה בן שרה למען הניצולים מהטבח בפסטיבל נובה/מעריב אונליין
התחזה לאבא של נרצח מהנובה כדי לבטל דוח. ללא, צילום מסך
התחזה לאבא של נרצח מהנובה כדי לבטל דוח/צילום מסך, ללא

במרכז פניות נהגים ארצי של אגף התנועה התקבלה פניה חריגה מאת "אבא" של בעל דוח, הדורש לבטל את הדוח כי הבן נעדר ממסיבת הנובה. האדם הגדיל לעשות וצרף תמונה של אחד הנרצחים.

מתחילת המלחמה פעלו במפנ"א יחד עם יחידת התביעות של משטרת ישראל, המרכז לגביית קנסות של משרד המשפטים לאתר ולבטל דוחות וכתבי אישום שהיו על שמם של הנרצחים, חטופים ונעדרים. שמו של בעל הדוח לא היה ברשימות, לכן נעשו בדיקות נוספות מול כלל הגורמים לרבות מטה החטופים ולהב 433. משלא נמצא שמו של הפונה במאגרים, היחידה המרכזית של אגף התנועה פתחה בחקירה, בעל הדוח עוכב לחקירה בחשד לניסיון קבלת דבר במרמה, התחזות ושיבוש חקירה בסיומה שוחרר.

סגן-ניצב אורית פרידמן מפקדת מפנ"א באגף התנועה: "תחילה התכוונו כמובן לבטל את הדוח אך לצורך כך היינו צריכים להזין אישור מהגורמים הרלוונטיים כי הוא נעדר או נרצח. אני מזועזעת מהמחשבה שאדם יצהיר על עצמו שהוא נרצח ומתחזה לאחר שנרצח בשביל ביטול דוח של 500 שקלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully