וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע התנגדות השרים והקשיים המשפטיים: נדחה הדיון בממשלה על תקציב 2024

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 21:40

ישיבת הממשלה על התקציב נדחתה ליום ראשון בשעה 14:00 בעקבות התנגדויות של שרים רבים וקשיים משפטיים. משרד האוצר: "ההצבעה נדחתה בעקבות שיח בין שר האוצר ליועצת המשפטית לממשלה ובכדי לאפשר מיצוי העבודה המשפטית המקצועית על החלטות הממשלה הנלוות לתקציב המתוקן"

בני גנץ, ראש הממשלה בנימין נתניהו. יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
בני גנץ, ראש הממשלה בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90

ברקע התנגדויות של שרים רבים להצעת התקציב וקשיים משפטיים, ישיבת הממשלה על התקציב נדחתה ליום ראשון בשעה 14:00. ממשרד האוצר נמסר כי ההצבעה נדחתה בעקבות "שיח בין שר האוצר ליועצת המשפטית לממשלה ובכדי לאפשר מיצוי העבודה המשפטית המקצועית על החלטות הממשלה הנלוות לתקציב המתוקן".

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, התייחס בהצהרה לתקשורת בקריה להצבעה על תקציב המדינה, ואמר כי "על הממשלה לצמצם משמעותית את הכספים הקואליציוניים, לסגור משרדים, ולהקפיא את החוק הנורבגי ואת שכר חברי הכנסת".

חיים ביבס, ראש העיר מודיעין, לא מחכים לממשלה, התחלנו לרכוש עצמאית נשקים להגן על העיר. צילום: דוברות מודיעין, אתר רשמי
חיים ביבס, ראש העיר מודיעין, לא מחכים לממשלה, התחלנו לרכוש עצמאית נשקים להגן על העיר/אתר רשמי, צילום: דוברות מודיעין

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי: "הצעת תקציב 2024 היא ההיפך הגמור ממה שמדינת ישראל צריכה עכשיו - הממשלה מתעלמת לחלוטין מצו השעה ומציגה ניתוק". ביבס טען שסדר העדיפויות של התקציב שגוי ופוגע באוכלוסיות נזקקות. "במקום שהאוצר יציג תקציב שמתמקד בתחומים האזרחיים הקריטיים ביותר בזמן מלחמה, שיקום ופיתוח, הוא בחר לפגוע באוכלוסיות שהכי נזקקות לתמיכה והשקעה", אמר.

"צריך לעצור את התקציב הגרוע הזה ולהפוך אותו על פיו - לקצץ בכל התחומים שלא נחוצים בעת הזאת כדי שמדינת ישראל תוכל לצלוח כלכלית את התקופה המאתגרת שלפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully