וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרי להב 443 גובים עדויות מלוחמים שהיו עדים לזוועות בעוטף עזה

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 18:30

החוקרים מגיעים לשטח וגובים עדויות מלוחמים בסדיר ובמילואים שנלחמו בעוטף ב-7 באוקטובר. מטרת החקירה היא להעמיד לדין את מחבלי החמאס שהיו מעורבים במעשי הרצח, האונס והביזה. משאבים רבים הושקעו בחקירת המשטרה הגדולה והמסועפת ביותר מקום המדינה

מבצע חרבות ברזל: קיבוץ ניר עוז בעוטף עזה, לאחר מתקפת חמאס/הודיה חברוני

לוחמים שהשתתפו בחודשים האחרונים בקרבות בעזה, והיו עדים לזוועות בעוטף במהלך 7 באוקטובר, יזומנו למסור עדות ביחידת להב 433 של המשטרה - כך נודע היום (רביעי) לוואלה. בכך, מקווים במשטרה, יהיה אפשר לשפוך אור נוסף על מאורעות השבת השחורה ולסייע בהעמדת מחבלים לדין - משימה לא פשוטה, לנוכח העובדה שהמשטרה עסוקה בסריקת כ-200 אלף תיעודי וידאו מאותו יום נורא.

העדויות שהחוקרים גובים בשטח מחיילי צה"ל דורשות רגישות וירידה לפרטים בשל הפשעים הנוראיים שביצע החמאס. יש לציין כי היקף המשאבים וכוח אדם שהופנה לטיפול בנושא הוא יוצא דופן ברמה הלאומית, זאת על מנת להעמיד לדין את כל המעורבים במעשי הרצח, האונס והביזה ביישובי העוטף. וככזה, מדובר בחקירת המשטרה הגדולה והמסועפת ביותר מקום המדינה.

ציוד אישי ליד מכוניות שנטשו מבלי המסיבה בקיבוץ רעים , גבול רצועת עזה, 10 באוקטובר 2023. חיים גולדברג, פלאש 90
"החוקרים מגיעים לשטח כדי לגבות עדויות", ציוד אישי ליד מכוניות שנטשו מבלי המסיבה ברעים, גבול רצועת עזה, 10 באוקטובר 2023/פלאש 90, חיים גולדברג

במקביל, ביחידת 105 המרכזת את הטיפול בגביית העדויות הנוגעות למעשי האונס שבוצעו על ידי מחבלי חמאס, שבו וקראו בימים האחרונים לעדים למעשים החמורים ולקורבנות ליצור קשר עם אנשי היחידה ולהעיד, תוך ליווי ותחקור מקצועי ורגיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully