וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון אפרימי נהרג בפיצוץ המשאית בחאן יונס: "תמיד ייזכר כדמות להערצה"

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 16:29

רון, שגדל בהוד השרון, הותיר אחריו הורים ושני אחים. "כל חייל שעבר תחתיו יזכור ויעריך אותו לעד", ספד לו אחיו, עומרי. ראש העיר הוסיף: "רון היה איפה שהיו צריכים אותו, צנוע ומוביל, דואג לחבריו ולעמו". אחיו גל ספד: "האישיות שלי להערצה, לאן שהלך הלכתי אחריו"

לוחמי צוות הקרב של חטיבת יפתח (11) בשיתוף פעולה עם כוחות שריון, מודיעין והנדסה, פשטו על תשתיות טרור במרחב שג'עייה, במטרה לאתר ולהשמיד פירי מנהרות של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני./דו"צ

סרן (במיל') רון אפרימי נהרג אתמול (שני) בפיצוץ המשאית בחאן יונס, הוא הותיר אחריו את ההורים יהודית ושמואל ואת האחים עומרי וגל. רון הוא בוגר בית הספר התיכון "רמון" בהוד השרון, שם למד במגמת מוזיקה. עומרי ספד לו: "רון אהב חינוך, ואהב לפקד על חיילים שהיו הכול בשבילו. כל חייל שעבר תחתיו יזכור ויעריך אותו לעד".

לכל העדכונים על המלחמה

סרן (במיל') רון אפרימי ז"ל. דובר צה"ל
רון אפרימי/דובר צה"ל

גל, אחיו הצעיר של רון, ספד לו: "להגיד מי רון היה במילים זה קשה ואף בלתי אפשרי, אבל, אקח ממך השראה בתור בן אדם תכליתי ואגיד מי אתה. מאז שהתבשרנו על הנורא מכל הגיעו שותפים שלו ללחימה, מפקדים ועוד אנשים שפגש בצבא, וסיפרו סיפורים על גבורתו, סיפורים על מקצועיות, בגרות, ועוד הרבה דברים שלא הופתעתי בכלל לשמוע וידעתי כי זה אח שלי ולא ציפיתי ממנו למשהו אחר. רון היה האישיות שלי להערצה, לאן שהלך הייתי הולך אחריו, שואב ממנו ונבנה בצל דמותו. יש לי עוד הרבה להגיד עליך רון אחי היקר, אבל דבר אחד הייתי רוצה שתדע, שאני שמח שגדלתי לצידך וגאה בך".

עוד בוואלה!

פיצוץ המשאית בחאן יונס: עשרות חיילים נפצעו בתקרית שבה נפגע עידן עמדי

לכתבה המלאה
סרן (במיל') רון אפרימי, מהוד השרון, קצין הנדסה קרבית ביחידת יהל"ם, נפל בקרב במרכז רצועת עזה, בן 26 בנופלו.. באדיבות המשפחה
רון אפרימי עם משפחתו/באדיבות המשפחה
סרן (במיל') רון אפרימי,  מהוד השרון, קצין הנדסה קרבית ביחידת יהל"ם, נפל בקרב במרכז רצועת עזה, ובת זוגו גפן. באדיבות המשפחה
רון וזוגתו גפן/באדיבות המשפחה

"הוא הכשיר לוחמים רבים, ומ-7 באוקטובר התגייס למילואים בלי היסוס ועם תחושת שליחות גדולה, פיקד על צוות של מילואימניקים ופעל בשיא העוצמה והנחישות", המשיך עומרי. "אנחנו תמיד נזכור אותו ככה כדמות להערצה". ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי הוסיף: "הלב נשבר - קהילת הוד השרון מחבקת את משפחת אפרימי. רון היה איפה שהיו צריכים אותו, צנוע ומוביל, דואג לחבריו ולעמו".

רון היה בוגר מחזור תשע"ה (2015) בתיכון "רמון", במגמת המוזיקה והדריך בנוער העובד. בסיום התיכון, למד רון במכינה הקדם צבאית תבור ולאחר מכן התגייס ליחידת יהל"ם בחיל ההנדסה הקרבית ואף המשיך בשירות מילואים ביחידה. לאחר שחרורו מצה"ל, טייל רון במזרח, סייע בהקמת סטארט-אפ והיה אמור להתחיל השנה את לימודיו באוניברסיטת תל אביב. חנה דלמדיגו, מנהלת התיכון שבו למד, מסרה: "רון היה מהבולטים במגמת המוזיקה בתיכון. ניגן, הרים הופעות, חיבר בין חברים עם חיוך כובש, שמח ומשמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully