וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג לבלינקן: "הטענה שישראל מבצעת רצח עם מגוחכת, חמאס קורא להשמדת ישראל"

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 11:13

בפגישתו עם בלינקן, אמר הנשיא "שימוש בהגנה עצמית הוא הזכות החשובה ביותר במשפט בינלאומי, אנחנו עושים הכל כדי להימנע מפגיעה בחפים מפשע". מזכיר המדינה השיב: "בהמשך אשתף את קבינט המלחמה בדברים ששמעתי ממנהיגי המדינות, יש הרבה על מה לדבר"

"האמנה של חמאס, זהה לזוועות השואה", הנשיא הרצוג נפגש עם שר החוץ האמריקני בלינקן/מערכת וואלה!

שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן נפגש הבוקר (שלישי) עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, כחלק משורת ביקורים שעורך במזרח התיכון. זוהי הפגישה החמישית של השניים מאז פרוץ המלחמה. בפגישתם, אמר הנשיא הרצוג, "ביום חמישי יחל הליך בבית הדין הבינלאומי בהאג, בעקבות תביעה של דרום אפריקה לפיה ישראל מבצעת רצח עם כביכול. אין דבר יותר זוועתי ומגוחך מהטענה הזו. חמאס הוא זה שקורא באמנה שלהם להשמדת מדינת ישראל - מדינת הלאום היחידה של העם היהודי".

"האמנה נגד רצח עם נחקקה על ידי הקהילה הבינלאומית בעקבות הזוועות הקשות ביותר של המין האנושי, כדוגמת השואה, שכוונה במיוחד כדי לחסל את העם היהודי", אמר הנשיא הרצוג. "האמנה של חמאס, כמעט זהה לכך בהרבה מובנים. שימוש בהגנה עצמית הוא הזכות החשובה ביותר במשפט ההומניטרי הבינלאומי, שבמסגרתה אנו עושים את המקסימום בנסיבות מסובכות ביותר, כדי לוודא שלא יהיו נפגעים אזרחים".

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש עם מזכיר המדינה האמריקאי, אנטוני בלינקן, 9 לינואר 2024, מלון קמפינסקי בתל אביב.. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"שימוש בהגנה עצמית הוא הזכות החשובה ביותר במשפט ההומניטרי הבינלאומי". פגישת הנשיא הרצוג ושר החוץ האמריקני בלינקן/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

הנשיא הרצוג המשיך והסביר על המאמצים שצה"ל נוקט כדי למנוע פגיעה בחפים מפשע, "אנחנו משתמשים בכל האמצעים שהחוק הבינלאומי מאפשר לנו כדי להרחיק אנשים, כדי שנוכל למוטט את עיר הטרור הזו מתחת בתיהם של אנשים, חדרי מגורים וחדרי שינה, מסגדים, חנויות ובתי ספר. אתמול השמדנו מפעל טרור ענק מתחת למסדרון ההומניטרי שישראל מפעילה על מנת לסייע לאזרחי עזה. אני רוצה להודות לארצות הברית, לנשיא ביידן ולך השר בלינקן על קריאתך המוסרית, על העובדה שאתה עומד איתן עם ישראל בקרב הזה, שקשור בבירור לאנושות כולה ולערכי העולם החופשי".

שר החוץ האמריקני בלינקן אמר בפגישתו עם הרצוג: "אנו מעריכים מאוד את מנהיגותך בזמנים מאתגרים אלה עבור ישראל, עבור מדינות האזור, ובמיוחד עבור אנשים שסובלים בעקבות המצב. זה עתה הגעתי ממספר מדינות באזור - טורקיה, יוון, ירדן, קטאר, איחוד האמירויות הערביות, ערב הסעודית; ואני רוצה לשתף את הנשיא בדברים ששמעתי ממנהיגי המדינות, ובהמשך היום אשתף גם את ראש הממשלה והקבינט תהיה לנו הזדמנות לשבת עם חלק ממשפחות החטופים ולדון במאמצים הבלתי פוסקים שלנו להחזיר את כולם הביתה בחזרה לחיק משפחותיהם. יש הרבה על מה לדבר - במיוחד על המשך הדרך".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שר החוץ ישראל כץ נפגש עם מזכיר המדינה האמריקאי, אנטוני בלינקן, 9 לינואר 2024. שלומי אמסלם, משרד החוץ
שר החוץ ישראל כץ נפגש עם מזכיר המדינה האמריקאי, אנטוני בלינקן, 9 לינואר 2024/משרד החוץ, שלומי אמסלם

מאוחר יותר היום, נפגש השר הלינקן גם עם שר החוץ הנכנס ישראל כ"ץ. השר כ"ץ הודה לשר בלינקן על תמיכתו הבלתי מתפשרת במדינת ישראל מאז מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, והדגיש כי ישראל תוכל להשיב את החטופים הביתה, להחזיר את התושבים לביתם בדרום ובצפון ולהשיב את תחושת הביטחון רק אם ארגון הטרור חמאס יוכרע והחיזבאללה ייסוג לאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully