וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקיר התנדב למען ילדים עם מוגבלות, רועי יצא להפוגה עם ההורים, חזר - ונפל: סיפורי החללים

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 10:19

סמל רועי טל, רס"ל במיל' דוד שורץ, רס"ל במיל' יקיר הכסטר ורס"ל במיל' גבריאל בלום נפלו בקרבות ברצועת עזה, הודעה נמסרה למשפחותיהם. שישה קצינים ולוחמים נפצעו קשה בקרבות ברצועת עזה, כל הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי

צה"ל פשט על מפעל תת קרקעי לייצור טילים שיכולים להגיע לצפון הארץ/דובר צה"ל

דובר צה"ל הותיר הבוקר (שלישי) לפרסום את שמותיהם של ארבעה חללי צה"ל שהודעה נמסרה למשפחותיהם.

סמל רועי טל, בן 19 מכפר יהושע, לוחם בגדוד 94 שבחטיבת כפיר, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. מהמועצה האזורית עמק יזראעל, בה גדל נמסר: "ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, תושביה ועובדיה המומים, אבלים וכואבים את נפילתו של סמל רועי טל ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, תושביה ועובדיה המומים, אבלים וכואבים את נפילתו של סמל רועי טל". הלוויתו תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין בכפר יהושע.

לפני כשבועיים, רועי נפגש עם משפחתו במסגרת הפוגה קצרה מהלחימה.

סמל רועי טל. 9 בינואר 2023. דובר צה"ל
סמל רועי טל/דובר צה"ל

רס"ל במיל' דוד שורץ, בן 26 מאלעזר, לוחם גדוד ההנדסה 8291 נפל בקרב בדרום רצועת עזה. דוד הותיר אחריו חמישה אחים, למד בתיכון דרך האבות ובישיבת ההסדר הר עציון. ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן ספד לו, "דוד האהוב, בן נפלת כגיבור במלחמה שלנו על העם והארץ, הקרבת את חייך למעננו כדי שנוכל לחיות כאן בגאון, משפחת שורץ היקרה אנו מחבקים אתכם בשעה קשה זו".

רס״ל במיל׳ דוד שורץ. 9 בינואר 2023. דובר צה"ל
רס״ל במיל׳ דוד שורץ/דובר צה"ל

רס"ל במיל' יקיר הכסטר, בן 26 מירושלים, לוחם גדוד ההנדסה 8291 נפל בקרב בדרום רצועת עזה. יקיר היה אצן, רוכב אופניים ומתנדב בקהילה, בעבר השתתף בקמפיין תרומות במסגרתו רץ ברחבי ירושלים כדי לגייס כספים למען צעירים עם צרכים מיוחדים. את קמפיין "גלגלי האהבה", במסגרתו רכב על אופניים כדי לגייס כסף לבית חולים אלי"ן המשקם ילדים עם מוגבלויות פיזיות, יקיר לא זכה להשלים.

יקיר ודוד למדו יחד בישבת הר עציון והיו חברותא (שותפים ללמידה) זה של זה. ישיבת הר עציון איבדה חמישה מבוגריה מאז פרוץ המלחמה.

רס״ל במיל׳ יקיר הכסטר. 9 בינואר 2023. דובר צה"ל
רס״ל במיל׳ יקיר הכסטר. 9 בינואר 2023/דובר צה"ל
יקיר ודוד שנפלו בקרבות ברצועת עזה לומדים יחד בישיבת הר עציון. עמית סגל, אתר רשמי
יקיר ודוד לומדים יחד בישיבת הר עציון./אתר רשמי, עמית סגל

רס"ל במיל' גבריאל בלום, בן 27 מבית שמש, לוחם בצוות ההנדסה של אוגדה 36, נפל בלחימה במרכז רצועת עזה. ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך אמרה על גבריאל, "משפחת בלום היקרה! העיר בית שמש אבדה ודואבת עם נפילתו של בנכם יקירכם גיבור ישראל רס"ל (מיל) גבריאל בלום. גבריאל, לוחם בצוות ההנדסה האוגדתי של אוגדה 36, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. גיבור ישראל אשר בשרותו הגן על העם והארץ. העצב כבד מנשוא. מחבקים אתכם בשעה קשה זו ונמשיך ללוותכם ולהיות לצדכם".

רס״ל במיל׳ גבריאל בלום. 9 בינואר 2023. דובר צה"ל
רס״ל במיל׳ גבריאל בלום. 9 בינואר 2023/דובר צה"ל

בנוסף, לוחם מילואים בגדוד ההנדסה 8219, עוצבת 'חצי האש' נפצע קשה בקרב בדרום רצועת עזה. קצין לוחם ושני לוחמים במילואים מצוות ההנדסה של אוגדה 36 נפצעו באורח קשה בלחימה במרכז רצועת עזה. שני קציני מילואים בחטיבה 646 נפצעו באורח קשה בקרב במרכז רצועת עזה. משפחותיהם של כל הפצועים עודכנו והם פונו לקבלת טיפול רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully